خانه / صراط عشق / متون / روحانی برای حرکت در مسیر انقلاب اختیارات وسیعی دارد

روحانی برای حرکت در مسیر انقلاب اختیارات وسیعی دارد

عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه اختیارات رئیس جمهور بسیار وسیع است، گفت: اما اگر کسی بخواهد نقشه انقلاب را طی نکند و بخواهد نقشه جدیدی را ترسیم و طراحی کند این موضوع جزو اختیارات رئیس جمهور نیست بلکه باید در مسیر انقلاب اسلامی باشد.

عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه اختیارات رئیس جمهور بسیار وسیع است، گفت: اما اگر کسی بخواهد نقشه انقلاب را طی نکند و بخواهد نقشه جدیدی را ترسیم و طراحی کند این موضوع جزو اختیارات رئیس جمهور نیست بلکه باید در مسیر انقلاب اسلامی باشد.

اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اظهارات رئیس جمهور مبنی بر نداشتن اختیار برای حل مشکلات کشور گفت: برای هیچ مسئولی مانعی برای حل مشکلات کشور وجود ندارد و همه می‌توانند در چارچوب و مسیر انقلاب و نظام برای حل مشکلات مردم برنامه‌ریزی داشته باشند.

وی افزود: به طور خاص رئیس جمهور دایره اختیاراتش بسیار وسیع است اما اگر کسی بخواهد نقشه انقلاب را طی نکند و بخواهد نقشه جدیدی را ترسیم و طراحی کند این موضوع جزو اختیارات رئیس جمهور نیست بلکه باید در مسیر انقلاب اسلامی باشد.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: اینکه گفته شود ما در این شرایط قلدری‌های آمریکا را تحمل کنیم متناسب با استراتژی کشور ما نیست، هر حرکتی که می‌خواهد منجر به حل مشکلات مردم شود باید متناسب با شرایط نظام و انقلاب باشد و اینکه برای حل مشکلات مردم چوب حراج به توانمندی‌های جمهوری اسلامی و اقتدار کشور و دستاوردهای آن زده شود کار شاقی نیست و از عهده هر فردی هم ساخته است

رنجبرزاده خاطرنشان کرد: اینکه هر آنچه را که تا امروز ذخیره کرده‌ایم و تحت عنوان استراتژی قدرت جمهوری اسلامی و دیپلماسی عمومی جمهوری اسلامی مطرح است کنار گذاشته شود و تسلیم خواسته‌های زورمدرانه قدرت‌های مثلاً جهانی شویم قابل دفاع نیست و ملت این را برنمی‌تابند.

وی افزود: ما در کشور یکسری مشکلات داریم و مردم هم تحت فشار هستند که این مشکلات متوجه کسانی است که سوءاستفاده‌های مدیریتی دارند و متوجه کسانی است که به جای حمایت از تولید داخل به دنبال واردات کالاهای غیرضرور از خارج هستند که واردات این کالاها تولیدات داخل ما را مورد هدف قرار داده است.

عضو هیأت رئیسه مجلس در پایان گفت: کسانیکه این رویه‌ها را دنبال می‌کنند که نیاز کشور را از طریق واردات تأمین کنند می‌خواهند مشکلات کشور را با مسکن به صورت موقت حل کنند و به یکباره با این کار و نابودی تولید داخل پیکره نظام را بمیرانند و آن را دفن کنند که این نه قابل دفاع است و در مسیر انقلاب قرار دارد.

منبع:فارس

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

انقلاب اسلامی از ایران قطب قدرت ساخت

جک گلدستون استاد جامعه‌شناس و متخصص انقلاب‌ها

خاطره رحیم پور از تغییر نام یک مدرسه در اول انقلاب

حسن رحیم‌پور ازغدی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.