سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / شکنجه ی اسراء توسط عوامل بعثی

شکنجه ی اسراء توسط عوامل بعثی

.

حکایتی بسیار ناراحت کننده درباره شهادت یکی از اسرای ایرانی بنام شهید رضایی توصیه میکنم بخونید تا بفهمید چگونه این نظام و انقلاب توسط خون پاک شهیدان حفظ شده و چه مسئولیت سنگینی بر عهده ماست!!!!

تعدادی از خشن ترین شکنجه گرای بعثی که شاخص ترینشون جاسم پلنگ و عدنان بودند رضایی رو بردن داخل راهروی حموم ، قبلش حموم رو روشن کرده بودن و آب به حد جوش رسیده بود. پیراهن و زیر پوششو دراوردن و با کابل بهش زدند و بعد از اینکه بی حال شد انداختنش زیر دوش آبِ جوش.

هر چی سعی می کرد از زیر دوش بیاید کنار اونا اجازه نمی دادند تا اینکه پوست بدنش سوخت و تاول زد. بعد مقداری شیشه کف راهرو خُرد کردن و رضایی را روی شیشه ها با بدن برهنه می غلتوندند و با کابل می زدند که شیشه ها توی بدنش فرو برند به اینم اکتفا نکردن و اونقد با کابل زدن که تکه های پوست تاول زده با ضربات کابل جدا می شد و شیشه ها بیشتر فرو می رفت.
از همه جای پیکر شهید خون زده بود بیرون و بدن بریان شده بود.باز هم شکنجه ها راضی شون نکرد آب نمک آوردن و روی زخمها و بدن سوخته و پاره پاره شده می ریختند.
دیگه طاقتش طاق شد و از شدّت درد ناله می کرد که یکی از نگهبانا یه قالب صابون رو به زور توی دهان رضایی فرو کرد.

شدت جراحات داخل حلق و ریه به او امان نداد و خفگی مزید بر علت شد و همونجا کف راهروی حموم در نهایت مظلومیت جان داد و آن مجاهد صابر و جوان مقاوم به دیدار اربابش امام حسین علیه السلام رفت و چه رفتن باشکوه و با عظمتی !

اینجوری شهید دادیم حالا یه عده چسبیدند به صندلی قدرت ودارن بیت المال حیف ومیل می کنن یادشون رفته صدقه سر چه کسانی به اینجا رسیدند …

شهدا را یاد کنید تا آنها هم شما را نزد ابا عبدالله الحسین علیه السلام یاد کنند…. همه بدانند امنیت واقتدار امروزمان وهمه دنیایمان مدیون ایثار و از خودگذشتگی و جانفشانی شهدا و ایثارگران است.

روحش شاد و یادش گرامی.

سلامتی و عاقبت بخیری آزادگان سرافراز و شادی شهدای مظلوم دوران اسارت، صلوات خالصانه هدیه فرمایید.

مجید زکی لو

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

انتشار داستان زندگی یک آزاده دفاع مقدس در «پسر رنج»

آزاده سرافزار محمد رنج پور

روایت حکم اعدام شهید برونسی در ساواک/ اکثر دندان هایش زیر شکنجه شکسته شد

همسر شهید برونسی می گوید: گاهی وقت ها که اعلامیه جدیدی از امام خمینی می رسید، با طلبه ها از اعلامیه رونویسی می کردند. بعد هم پخششان می‌کرد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.