سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / کتاب برگزیده / گزارش لحظه به لحظه از واقعه غدیر + دانلود

گزارش لحظه به لحظه از واقعه غدیر + دانلود

گزارش کامل واقعه غدیر از آغاز حرکت از مدینه به مکه و حضور در غدیر و مراسم سه روزه غدیر. این گزارش در قالب ادبیات داستانی است اما کاملاً مستند است و از عناصر خیال به دور است. حجم کم و اطلاعات کامل این کتاب یکی از علت های استقبال از آن است تا آن جا که تاکنون در طی 40 چاپ، تیراژ کتاب حدود نیم میلیون نسخه رسیده است.

خواننده این کتاب با تمامی جزئیات این واقعه از فرمان خداوند، اجرای رسول خدا (ص) و خطبه ایشان، بیعت همگانی و استثنایی مردم، توطئه های منافقین و بالاخره عظمت غدیر و وظایف شیعیان در قبال این پیام و پیام رسانی آشنا می شود.
این کتاب دارای بخش هایی با عناوین عظمت غدیر، از مدینه تا غدیر، سخنرانی غدیر و مراسم سه روزه در غدیر است که با مقدمه «غدیر داستان اعتقاد» به چاپ رسیده است. این کتاب در قالب ادبیات داستانی اما کاملا مستند تنظیم شده است و از عنصر خیال به دور است.
حجم کم و اطلاعات کامل «گزارش لحظه به لحظه از واقعه غدیر» یکی از علل استقبال کم نظیر از آن است، به گونه ای که تا کنون 652 هزار جلد از آن به چاپ رسیده است. خواننده این کتاب با تمامی جزییات واقعه غدیر از فرمان خداوند، اجرای فرمان از سوی رسول خدا(ص) و خطبه ایشان، بیعت همگانی و استثنایی مردم، توطئه های منافقان و بالاخره عظمت غدیر و وظایف شیعیان در قبال این پیام و پیام رسانی آشنا می شود.

[wppdf id=’44166′]

ایتابلهسروشآپارات

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.