سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / کلیپ‌های دیگران / روشنگری های استاد عزیزالله شفق بهسودی در نماز جمعه غرب کابل ،افغانستان

روشنگری های استاد عزیزالله شفق بهسودی در نماز جمعه غرب کابل ،افغانستان

لینک دانلود

لینک دانلود

استاد شفق بهسودی در نماز جمعه غرب کابل سخنانی بیان داشته است که بخشی از سخنان وی در پی می آید:

از بس شیعه را بر ضد سنی و سنی را بر ضد شیعه تحریک کردیم که یک جای کوچک در جهان اسلام امروز جایی باقی نمانده که در آن غوغا بر پا نباشد و خون فرزندان مسلمان برای مسلمانان مباح نباشد، نتیجه همین تبلیغات است که امروز دامنگیر مسلمین شده.

هرکجا در بلاد اسلامی قدم بگذاری آخر دیروز جنگ آوران مورد قتل و غارت قرار می گرفت، امروز خانواده ها و مردم بی طرف، نه تنها اطفال مصون نیستند، زنها مصون نیستند، نوامیس مردم مصون نیستند.

برای آنکه ما راه پیغمبر را رها کردیم و را شیطان را در بین مردم تبلیغ کردیم. سنت شیاطین را دنبال کردیم، هر کدام ما جزء لشکر ابلیس گردیدیم و جامعه خود را پاره پاره و تکه تکه کردیم، آنگه هم گله داریم که خدا لعنت کند این را ، خدا لعنت کند آن را، چنین بلای را بر سر ما آورده.

من معتقدم سازمانهای جاسوسی بین المللی، ابرقدرتها و دشمنان اسلام تلاش می کنند بین ما خراب کاری کنند. اما زمان که ما آماده نباشیم، پس خراب کاری نمی توانند.

پدری که با اولادش بد برخورد دارد و ناقص معامله میکند، فرزندش توسط دشمنانش استخدام و خانواده اش را بر باد می کند. مردی مدبر وقتی فرزندانش را با برخورد درست از عواطفش سرشار کند، هیج کس در درون فامیلش نفوذ کرده نمی تواند، این ماییم که بهانه به دست دشمن داده ایم، مسلمان روز جمعه لباس سفید می پوشد، اسلحه بر میدارد، مسلمین را برای رضای خدا قتل عام می کند. ناموس مسلمان را برای خدا هتک می کند. امنیت مسلمین را برای خدا بر باد می دهد و از بین می برد. یک شبه به وجود نیامده، هزار و سیصد سال پس از پیغمبر و پس از ائمه راستین، در حدود هزار سال منظم شیعه بر ضد سنی و سنی بر ضد شیعه تبلیغ کرد، امروز حاصلش تکفیری هاست، حاصلش اینه.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

روایتی از شهیده نازنین‌فاطمه عزیزی

شهید ۴ ساله حادثه تروریستی کرمان

شهید گلفروش، عاشق حاج قاسم عزیز ما

پریسابامری مادر شهید امیر علی بامری شهید حادثه تروریستی کرمان

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.