سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / بی‌بی‌سی از عصبانیت دست به تحریف زد

بی‌بی‌سی از عصبانیت دست به تحریف زد

رسانه دولتی انگلیس، در انعکاس بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار زوج‌های جوان، دست به تحریف و شیطنت رسانه‌ای زد و سعی کرد رهبر معظم انقلاب را در مورد غرب، کم‌اطلاع نشان دهد. این شبکه با القای این گزاره نادرست، نوشت: «بنا بر آمار رسمی دولت آمریکا، متوسط تعداد اعضای خانوار در آمریکا در سال ۲۰۱۸ میلادی 3/4 بوده است. یعنی هر خانواده 1/9 فرزند دارد. در ایران حدود ۶۰ سال پیش هر زن در طول دوران باروری‌اش هفت فرزند داشت اما این عدد حالا به حدود 1/7 رسیده است.»
شبکه انگلیسی بی‌بی‌سی فارسی علاوه بر این، با القای اینکه معظم‌له صرفاً به‌دلیل مقابله با آمریکا، خواهان فرزندآوری شده‌اند، در تیتر خود نوشت: «آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به «آمار آمریکا» خواهان افزایش جمعیت ایران شد.»
و این در حالی است که مقام معظم رهبری در دیدار زوج‌های جوان که در فروردین‌ماه سال جاری انجام شده و خبر آن دو روز پیش در پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار معظم‌له منتشر شد، در «نکوهش کم‌فرزندی» فرموده‌اند: «به‌هرحال افزایش فرزند باید به‌صورت یک فرهنگ دربیاید. شما ببینید، در بعضی از کشورهای غربی ـ مثلاً در آمریکا ـ خانواده‌ای پانزده تا بچّه دارند، بیست تا بچّه دارند و از این قبیل، تشویق‌[هم] می‌شوند و هیچ‌کس مذمّتشان نمی‌کند. امّا نوبت به کشور ما که می‌رسد، این‌طرف قضیّه تشویق می‌شود، [یعنی] کم‌فرزندی و مانند اینها.»
تحریف آشکار و البته ناشیانه رسانه روباه پیر به وضوح از اهمیت توصیه رهبر معظم انقلاب و نگرانی دشمنان از این توصیه راهگشا حکایت می‌کند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

نظر مقام معظم رهبری درباره سریال هفت سر اژدها

اژدهای هفت‌سر فساد

کدام شاعران در دیدار با رهبر انقلاب شعرخواندند؟

میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.