خانه / صراط عشق / متون / نماینده ائمه جمعه اهل سنت گمیشان: سپاه تنها یاور سیل‌زدگان گلستان است

نماینده ائمه جمعه اهل سنت گمیشان: سپاه تنها یاور سیل‌زدگان گلستان است

گروه استان‌ها – نماینده ائمه جمعه اهل سنت گمیشان گفت: سپاه تنها یار و یاور سیل‌زدگان گلستان از ابتدا تا به امروز بوده است.

وی با اشاره به استقرار گروه‌های جهادی سپاه قدس استان گیلان در منطقه خواجه‌نفس گمیشان خاطرنشان کرد: مردم اهل سنت گمیشان محبت و تلاش‌های پاسداران و بسیجیان گیلانی را در خدمت‌رسانی به اهل سنت گمیشان فراموش نمی‌کنند.

امام جمعه اهل سنت خواجه‌نفس گمیشان با ابلاغ تقدیر و تشکر ائمه جمعه اهل سنت گفت: وقتی می‌بینیم برادران شیعه ما بی‌وفقه برای ساخت و تعمیر واحدهای مسکونی اهل سنت سیل‌زده گمیشان تلاش می‌کنند، حرفی جز دعا و تشکر نداریم و به خلوص برادرانمان افتخار می‌کنیم.

حجت‌الاسلام حنفی با تاکید بر قدرشناسی اهل سنت گمیشان استان گلستان تصریح کرد: روحانیون شیعه در بدترین شرایط روزهای ابتدایی سیل در کنارمان بودند و ما شرمنده لطف و محبت این علما هستیم.

وی با بیان اینکه ساخت و احداث 500 واحد مسکونی گمیشان توسط سپاه قدس گیلان در حال اجرا است، خاطرنشان کرد: این سپاه استانی همکاری بسیار خوبی با مردم محروم و سیل‌زده دارد.

نماینده ائمه جمعه اهل سنت گمیشان گلستان با اشاره به حضور علمای شیعه و سنی در گمیشان و بازدید از مناطق سیل‌زده گفت: از عموم خیران، علما و روحانیون گیلانی در حمایت از مردم سیل‌زده گمیشان تشکر می‌کنیم.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

امدادرسانی به بیش از ۲۴هزار سیل‌زده در سیستان و بلوچستان

جمعیت هلال‌احمر

مشارکت سپاه در امدادرسانی به آسیب دیدگان سیل سیستان و بلوچستان

نیروی زمینی سپاه در امدادرسانی به آسیب دیدگان سیل در جنوب سیستان و بلوچستان

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.