سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / معجزات/خبرولادت امام مهدی صلوات الله علیه وعلی آبائه
مولا مهدی عج

معجزات/خبرولادت امام مهدی صلوات الله علیه وعلی آبائه

بسم الله الرحمن الرحیم الحمدلله رب العالمین

خبر ولادت امام مهدی صلوات الله علیه وعلی آبائه

ابن عباس از رسول خدا صل الله علیه واله وسلم نقل کرده که فرمود: خداوند تبارک و تعالی توجهی بر زمین کرد و مرا انتخاب نمود و من را نبی قرار داد سپس بار دوم توجهی کرد و علی را از روی زمین انتخاب نمود و او را امام قرار داد و مرا امر نمود که او را برادر و ولی و وصی و خلیفه و وزیر خود قرار دهم، پس علی از من و من از علی‌ام، او شوهر دختر من و پدر دو نوه‌ام حسن و حسین است.

آگاه باشید! که خداوند تبارک و تعالی من و آنان را حجت‌هایی بر بندگانش قرار داده است و از صلب حسین امامانی قرار داد که به امر من قیام کرده و وصیت مرا حفظ خواهند نمود.

نهمین از آن‌ها قائم اهل بیت من و مهدی امت من است و شبیه‌ترین مردم به من در شمایل و اقوال و افعال است و بعد از غیبت طولانی و حیرت گمراه کننده ظهور می‌کند.

کتاب سلسله مباحث مهدویت

جمعه ۱۲ مرداد سال ۲۴۸ هجری شمسی برابربا طلوع فجر نیمه شعبان سال ۲۵۵ هجری قمری

  ولادت مولای مان امام مهدی عج برمنتظران و مستقبلین حضرت مبارکباد

اللّهم صلّی علی محمّد وآل محمّد وعجّل فرجهم

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

میدانید دائم، درمحضر مولانا مهدی سلام الله علیه هستیم؟؟؟

ويدئو/ بقیت الله خیرلکم

شعر/ غمزۀ دوست‏

جز سر کوی تو ای دوست ندارم جائی‏

یک دیدگاه

  1. بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمنِ الرَّحيمِ الْحَمْدُ لِلّهِ رَبِّ الْعالَمينَ
    احمد بن اسحق سعد الاشتری روایت می کند که روزی به خدمت حضرت امام حسن عسگری علیه السلام رفتم ومی خواستم که از آن حضرت معلوم نمایم که حجت خدا در روی زمین وبعد از شما که خواهد بود؟ پیش از آنکه سوال نمایم، حضرت فرمود: یا احمد بن اسحاق حق تعالی هرگز روی زمین را یک لحظه از حجت خالی نمی گذارد تا روز قیامت ناچار است از حجتی که به سبب او برکات وخیرات بر اهل زمین نازل شود وبلاها وآفت ها به سبب او رفع شود . عرض کردم یا بن رسول الله بعد از شما خلیفه کیست؟ حضرت بعد از استماع این سخن برخاسته به خانه رفت وپسری در سن سه سالگی چون ماه شب چهارده در بغل گرفته بیرون آورد وفرمود: یا احمد چون نزد ما عزیز ومحترم بودی این پسر را به تو نمودم این هم نام محمد صلی الله علیه وآله وسلم است و تمام روی زمین را پر از عدل وداد کند چنانکه پر از ظلم وجور شده باشد . عرض کردم علامت امامت او چه باشد که دلم بدان آرام گیرد؟ پس از آن پسر را دیدم به سخن درآمد وبه زبان عربی فصیح فرمود: أنَا بَقیه اللَّهِ فی‏ الأرضِ أَنا الْمُنْتَقِمُ وَ أَنا الْمَهدی‏ وَ أَنا الْقائِمُ بِإذنِ اللَّهِ وَ أَنا الْخاتَمُ وَ اَنا الَّذی‏ أمَلاءُ الْأرض قِسْطاً وَ عَدلًا بَعدَ ما مُلِئَتْ ظُلماً وَ جَوراً. یعنی منم بقیه ائمه معصومین علیهم السلام در روی زمین ومنم انتقام کشنده از اعداء دین و منم مهدی که هدایت خلق خواهم کرد منم قائم و برپاکننده حق باذن الله، و منم خاتم اوصیاء، منم آن کسی که زمین را پر از قسط و عدل گردانم وقتی که پر از ظلم وجور خلق شده باشد.تحفة المجالس من‌ معجزات‌ ائمه‌ الاطهار عليهم السلام
    الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ و عَجّل فَرَجَهم

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.