سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / نماینده هتاکی که دست از حاشیه‌سازی برنمی‌دارد

نماینده هتاکی که دست از حاشیه‌سازی برنمی‌دارد

توهین به مردم انقلابی و تکرار ادعاهای دشمنان ایران بارها از این نماینده دیده شده است اما با این حال حاشیه سازی های متعدد او ادامه دارد. به نظر میرسد عملکرد اینگونه نمایندگان باید به دقت توسط دستگاه‌های نظارتی رصد شود.

: یک بار با توهین به مردم انقلابی و دفعه دیگر با تکمیل پازل دشمنان ایران و انتقاد از سیاست های موفق نظام در منطقه و مقایسه آن با شوروی کمونیستی! اینبار نیز دعواهای جناحی خود را با ادبیاتی نژادپرستانه به صحن مجلس آورده است. به نظر میرسد عملکرد اینگونه نمایندگان باید به دقت توسط دستگاه‌های نظارتی رصد شود.

 

به گزارش رجانیوز: صحبتهای شرم آور و نژاد پرستانه رحیمی نماینده تربت جام در مجلس بار دیگر حاشیه ساز شد. این نماینده مجلس که قبلا هم سابقه چنین رفتارهایی داشته است، در وضعیتی که مردم منتظر اقدامات مجلس برای حل مشکلات اقتصادی هستند به حاشیه سازی پرداخته است. رحیمی جهان آبادی با حمله به نماینده مشهد او را افغانستانی معرفی کرد که اجدادش به ایران حمله کرده اند! او در ادامه هتاکی های خود گفت: چه کسی به شما شناسنامه ایرانی داده.  اجداد شما از افغانستان به ایران حمله می کرده اند. شما چه کاره مملکت هستید که به وزیر و رییس جمهور ما می تازید. آن زمان که اجداد شما از افغانستان به ایران حمله می کردند شما کجا بودید. کی شما ایرانی شدید که ما ایرانی نبودیم؟

 

 دانلود فیلم 

گویا وی که از حامیان دولت است به هیچ عنوان انتقاد از دولتمردان و بی تدبیری های اقتصادی را برنمیتابد و با نمایندگانی که به انتقاد از دولت میپردازند برخورد میکند. کریمی قدوسی هم البته زد و بند وی با دولت را اینگونه فاش کرد: «آقای رحیمی به شما گفته‌اند که اگر برای مجلس یازدهم  رد صلاحیت شدید، شما را سفیر ایران در کابل خواهیم کرد اما باید بگویم که شما نه گندم کابل را خواهید خورد و نه عدسی مجلس یازدهم را»

 

رحیمی جهان آبادی در حالی از صفت غیرانقلابی دادن به خود و دولتمردان گلایه دارد که قبلا سابقه تکرار ادعاهای دشمنان ملت را داشته است.

 

دیماه 97 بود که وی در پشت تریبون مجلس قرار گرفت و با صحبت های نسنجیده خود موجی از خوشحالی ضدانقلاب و بیگانگان را برانگیخت. او سیاست های منطقه ای ایران «هزینه‌های زائد زیادی» نامید که این هزینه‌ها می‌تواند «ما را در خیابان‌های تهران زمینگیر کند»!

 

وی بدون اشاره به هیچ منطق و آماری از این هزینه های مورد ادعای خود وضعیت کشورمان را با سیاست های توسعه طلبانه شوروی کمونیستی مقایسه میکند:  «زمانی که اتحاد جماهیر شوروی سرنگون شد ۱۳ هزار کلاهک اتمی داشت، در بیش از ۲۰ کشور نفوذ خارجی داشت؛ ایستگاه فضایی داشت اما در خیابان‌های مسکو تکه پاره شد و امنیت و تمامیت ارضی خود را از دست داد» وی نفوذ معنوی جمهوری اسلامی و مبارزه با تروریست های تکفیری در منطقه را در حالی با سیاست های استعماری یک قدرت استکباری مقایسه کرد که امنیت مردم مدیون حضور هوشیارانه نیروی نظامی ایران در عملیات های پیشگیرانه علیه تروریست ها در منطقه است.

 

 دانلود فیلم 

 

این نماینده اصلاح طلب البته با زیرکی از گفتن آمار و ارقام «هزینه‌های زائد زیادی» مورد ادعای خود فرار می کند و شعارهایی را از تریبون مجلس سرمی دهد که دشمنان این ملت آن را فریاد می زنند.

 

این نماینده لیست امید درحالی هزینه های اندک کشور را به معیشت مردم گره زد که حاضر نیست در خصوص کاهش هزینه های دفاعی ایران در بودجه 98 سخن بگوید:  « امروز مردم برای تامین معیشت خودشان و برای پر کردن شکم‌های فرزندان خود مشکل دارند. ما اگر نتوانیم هزینه‌های اضافی سیاست داخلی و خارجی را درمان کنیم هزینه‌های سنگینی را تقبل خواهیم کرد. آسیب به امنیت ملی ما نه توسط دشمنان که در خیابان شهرهای ما رخ می‌دهد»

 

صحبت های این نماینده درحالی مورد استقبال دشمنان کشور قرار گرفت که شوروی به دلیل قدرت گرفتن غرب گرایان و اعتماد به دشمن فروپاشید اما این نماینده حامی غرب گرایان داخلی واقعت را اینگونه قلب کرده است.

 

 

وی بازهم بدون پشتوانه استدلالی منطقی دست به فضاسازی رسانه ای علیه کشورمان زده و می گوید: «آنچه که در خانه واجب است در خانه مصرف کنیم و تلاش کنیم که برای هزینه‌های زائد داخلی و خارجی چاره عقلانی پیدا کنیم. ما به دوست‌یابی، تنش‌زدایی و افزایش همکاری‌ها در منطقه و توجه به اقتصاد به عنوان اولویت اول در داخل نیاز داریم»

 

این نماینده حامی دولت که به نظر می رسد حداقل سواد بین الملل و سیاسی را ندارد و حتی متن بودجه را هم نخوانده تا از هزینه تامین امنیت کشور باخبر شود بهتر است با کسب اطلاعات بیشتر در این مورد آب به آسیاب دشمن نریزد و بداند که کم کاری های وی و همکارانش که با تَکرارکردن پدر فتنه بوجود آمده است منجر به وضعیت بی ثبات اقتصادی در کشور شده است(رجانیوز قبلا در گزارشی باعنوان حقایقی درباره کمک های مالی ایران به جریان مقاومت هزینه های نظامی ایران را بررسی کرده است)

 

این نماینده مجلس قبلا از اقدام وقیحانه و زشت نمایندگانی که سلفی حقارت با موگرینی را گرفته بودند هم حمایت کرده بود.

 

رحیمی جهان آبادی در مهرماه 97 هم در برابر سوال یک جوان هم شهری خود در خصوص FATF با هتاکی و پرخاشگری مانع صحبت های وی می شود. او با گفتن «بشین سرجات!» و با ادبیاتی زننده با سوال یک جوان برخورد می کند و حاضر نشدحرف منطقی در دفاع از لوایح استعماری بشنود.

 

 دانلود فیلم 

 

 قبل از این هتاکی و صحبت‌های ناجوانمردانه این نماینده مجلس، او سابقه فضاسازی رسانه ای با تکیه بر اختلافات مذهبی را داشته است. در مراسم تحلیف دکترروحانی در سال 96 این نماینده سنی مذهب با انتقاد از عدم دعوت مولوی عبدالحمید، امام‌جمعه اهل سنت زاهدان در مراسم تحلیف ریاست جمهوری، گفته بود: مردم ایران از هر قومی که باشند باید از حقوقی مساوی برخوردار شوند و رنگ و نژاد نمی‌تواند دلیل برتری گروهی بر گروه دیگر باشد. وی درحالی مدعی برتری دانستن عده ای در این مراسم شده بود که هیچ امام جمعه شیعه و سنی به این مراسم دعوت نشده بود که بتواند مدعی تبعیض در این مراسم شود.

 

 

تمام این نطق ها و سخنان، سنگ محکی است برای تشخیص عیار اعضای لیست امید. کسانی که خود را اصلاح‌طلب می‌نامند اما هربار آب به آسیاب دشمن می ریزند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

چرا دهه ۹۰ را دهه از دست رفته می‌خوانند؟/ دولت‌های روحانی چه فرصت‌هایی را از کف دادند؟

دوره هشت ساله دولتداری حسن روحانی با توجه به آمار و ارقام از جمله زمان‌هایی بود که کشورمان فرصت‌های نابی را از دست داد.

نشان نقره نماینده ایران در جام جهانی پارا وزنه‌برداری

جام جهانی پاراوزنه برداری امارات با کسب نشان نقره امیر جعفری در دسته ۶۵ کیلوگرم

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.