سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / جبهه پايداری برای انتخابات مجلس به مدلی برای هم‌افزايی و وحدت رسيده است

جبهه پايداری برای انتخابات مجلس به مدلی برای هم‌افزايی و وحدت رسيده است

آقاتهرانی: اين مدل نتايج و اهداف مشخصی را در جهت حاكميت گفتمان ارزشی انقلاب در مجلس و جامعه دارد كه انشاءالله در خروجی اين مدل سه محور اصلی و راهبردی ملاک عمل و گفتگوها خواهد بود.

حجت‌الاسلام والمسلمين مرتضي آقاتهراني دبيركل جبهه پايداري در ديدار با جمعي از نخبگان سياسي و دانشگاهي در خصوص برنامه انتخاباتي اين جبهه و مدل هم‌افزايي و وحدت جريان‌هاي انقلابي براي انتخابات مجلس آينده تاكيد و اذعان داشت: جبهه پايداري بر اساس بررسي‌ها و استفاده از تجارب گذشته خود با جريان‌هاي انقلابي براي انتخابات مجلس در سال جاري به مدلي براي هم‌افزايي و وحدت رسيده است و بر اساس آن مدل، ارتباطات و فعاليت‌هاي خودش را با ديگر تشكل‌هاي انقلابي در جهت تحقق گفتمان انقلاب اسلامي و روي كارآمدن مجلس انقلابي عملياتي مي‌كند.

آقاتهراني در ادامه افزود: در شوراي مركزي جبهه پايداري قرار گذاشتيم با ديگر جريان‌هاي انقلابي هم جلساتي بگذاريم و اين مدل را مطرح و تبيين كنيم و با دريافت و كاربست نظرات و مشورت‌هاي آنها، انشاءالله بتوانيم بر اساس شاخص‌ها در اين مقطع با رويكرد و نگاه تعامل و همگرايي حداكثري و وحدت حول نظام ارزشي و انقلابي، سازمان و ساختار انتخابات اصولي و مردم‌سالار را شكل دهيم.

دبيركل جبهه پايداري گفت: اين مدل نتايج و اهداف مشخصي را در جهت حاكميت گفتمان ارزشي انقلاب در مجلس و جامعه دارد كه انشاءالله در خروجي اين مدل سه محور اصلي و راهبردي ملاك عمل و گفتگوها خواهد بود.

آقاتهراني در تشريح سه محور اصلي افزود: يك راهبرد همسو سازي جرياني و محتوايي و گفتماني در رسانه‌ها و گفتگو با مردم است؛ دومين اقدام تهيه ليست انتخاباتي انقلابي و كارآمد در سطح استان‌ها و تهران مي‌باشد و سوم تمركز راهبردي و  پاسخ روشن و دقيق به مسايل و مشكلات اساسي مردم خواهد بود.

دبيركل جبهه پايداري در پايان خطاب به حاضران گفت: اميدواريم با تجربه‌اي كه در طول چند سال گذشته داشتيم و آينده روشني كه در طليعه گام دوم انقلاب مقام عظماي ولايت ترسيم فرمودند، مردم عزيز مجلسي را رقم بزنند كه با اقتدار بتواند از هويت ديني و منافع  ملي جمهوري اسلامي و دستاوردهاي مهم اين ملت عزيز پاسداري كند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

قدردانی وزیر کشور از رهبر معظم انقلاب

رهبر معظم انقلاب

بدون تعارف، با پلیسی که نگذاشت اشرار صندوق آرای مردم پلدختر را بدزدند

اعطای درجه تشویقی به صحبت الله نصیری و یک دستگاه خودرو، پلیس وظیفه شناس

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.