سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / نمایش «حقوق بشر آمریکایی» در قالب اینفوگرافیک

نمایش «حقوق بشر آمریکایی» در قالب اینفوگرافیک

مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری نمایشگاهی از منتخب آثار اینفوگرافیک سومین جشنواره حقوق بشر آمریکایی را برپا می‌کند.

نمایشگاه منتخب آثار اینفوگرافیک از سومین جشنواره حقوق بشر آمریکایی با حضور ۱۹ اثر از ۱۴ هنرمند جوان از دانشجویان دانشگاه رسام در حوزه هنری برپا می‌‌شود.

برخی آثار این نمایشگاه جزء برگزیدگان و صاحب مقام از سومین جشنواره حقوق بشر آمریکایی هستند که اختتامیه آن تیرماه سال گذشته در حوزه هنری برگزار شد.

مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری درباره اهداف برپایی این نمایشگاه گفت: خوشبختانه با ورود دیوانه‌ای به نام ترامپ در کاخ سفید به عنوان رئیس جمهور آمریکا، تمامی نقشه‌های پنهانی و پشت پرده آن‌ها آشکار شد. به قول مقام معظم رهبری بالاخره مُشت گره شده مهاجم و پنجه‌های چُدنی آمریکا از آن دستکش مخملی مکار با حضور ترامپ بیرون آمد و روح خبیث تمامی دولت‌های آمریکا نمایان شد. ترامپ آنچنان در نمایان کردن چهره واقعی و پلید آمریکا موفق عمل کرده که رهبری کشورمان از آن تشکر کرده‌است؛ چرا که تا پیش از ترامپ آمریکا پشت چهره‌ای ناجی و دلسوز پنهان می‌شد و خود را مدافع حقوق بشر می‌دانست.

سیدمسعود شجاعی طباطبایی افزود: مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری با همراهی و همکاری هنرمندان سراسر کشور و حتی هنرمندان دنیا سعی دارد با برنامه‌ریزی‌های خود فعالیت‌های افشاگرانه‌ای علیه حقوق بشر آمریکایی داشته باشد.

نمایشگاه منتخب آثار اینفوگرافیک از سومین جشنواره حقوق بشر آمریکایی شنبه ۲۹ تیرماه ساعت ۱۱ در گالری ابوالفضل عالی به نشانی: خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ طی مراسمی بازگشایی می‌شود.

علاقه‌مندان به تماشای آثار این نمایشگاه می‌توانند روزهای شنبه تا چهارشنبه ۲۹  تیر تا ۱۲ مرداد ساعت ۹ تا ۱۸ به گالری ابوالفضل عالی حوزه هنری مراجعه کنند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

سکوت مرعوبین آمریکا در قبال عملیات مقتدرانه سپاه پاسداران

مفلس برجام ،ظریف غربگدا ،سکوت کرده

شعار «فلسطین آزاد» در آمریکا جرم شد، شاهکاری دیگر از بزرگ‌ترین مدعی آزادی بیان

از نحر تا بحر، فلسطین آزاد خواهد شد، از زمره مصداق‌های یهودستیزی در آمریکای خبیث

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.