خانه / صراط عشق / اربعین / روادید برای زائران اربعین حذف شد

روادید برای زائران اربعین حذف شد

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور از حذف ویزا عراق برای زائران اربعین خبرداد.

حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با سپهبد محمد بدر، معاون وزیر کشور عراق و هیئت همراه دیدار و تفاهم‌نامه‌ای با هیئت عراقی امضا کرد.

ذوالفقاری گفت: در این دیدار تصمیماتی برای حل مشکل زائران اربعین گرفته شد تا رفت و آمد برای زائران آسان شود و بر این اساس صدور ویزا برای زائران اربعین حذف و زائران تنها با گذرنامه، براساس هماهنگی و بیمه نامه به زیارت می‌روند. وی ادامه داد: قرار شد دو کشور درخصوص بازگشایی مرز خسروی تلاش کنند که اگر زمینه رفت‌و‌آمد در آن مسیر حل شد به تردد زائران کمک شود و براساس توافق از اول محرم انتقال مواد غذایی بدون گرفتن عوارض و از مرز سومار انجام می‌شود.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با بیان اینکه آمادگی داریم امکانات حمل‌ونقل زائران را در اختیار طرفین عراقی قرار دهیم تا به زائران کمک شود، اظهارداشت: با نهایی شدن تفاهم قرار شد، تردد زائران اربعین از دهم محرم شروع شود تا با افزایش زمان سفر اربعین از ازدحام جمعیت در مرز‌ها جلوگیری کنیم.

ذوالفقاری با‌ اشاره به اینکه ظرفیت‌ها محدود است و اگر مردم همکاری نکنند، ارائه خدمات از جمله اسکان و تغذیه امکان‌پذیر نخواهد بود، افزود: با تدبیر و مدیریت مناسب جمعیت بیشتری به زیارت می‌روند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

مقاومت تبعه جریان است/ «مهدویت» محصول جریان ساز و «حسینیت» روش حرکت بر مسیر به سمت محصول است

«مهدویت»، این بال عظیم شیعه جایگاه محصول و هدف را دارد و بال «حسینیت» روش حرکت بر مسیر به سوی محصول است

فمینیسم درخدمت منفعت‌طلبی سرمایه‌داری

حذف امتیازات شغلی بانوان

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.