سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / تهدید اتمی کشور توسط ظریف!

تهدید اتمی کشور توسط ظریف!

بعد از تهدیدات نظامی ترامپ و تحریم‌های اقتصادی، ترامپ سعی کرد ما را با ارسال ناوهای جنگی به منطقه بترساند که با انفجار بندرهای نفتی عربستان و امارات توسط انصارالله یمن و سپس سرنگونی گلوبال هاوک، معادلاتش بهم ریخت و عقب‌نشینی کرد، حالا ظریف پاس گل به ترامپ می‌دهد و می‌گوید: “آمریکا توانایی نابود کردن ایران را ندارد مگر از سلاح‌های ممنوعه استفاده کند”.

این در حالی است که وقتی اوباما در سال ۸۷ (۲۰۰۹ میلادی) ما را به حمله اتمی تهدید کرد، رهبر انقلاب در پاسخ وی گفت: “ما سلاح اتمی نداریم و نخواهیم ساخت ولی در همان سطحی که دشمن به ما حمله کند به آنها حمله خواهیم کرد”. یعنی دشمن بداند که ما دست خالی نیستیم که فکر ناجوری کند!

ظریف برای اولین بار نیست که بجای دشمن، خودمان را تهدید می‌کند. یکبار در دانشگاه گفته بود: “آمریکا اگر بخواهد کل سیستم دفاعی ما را با یک دکمه از کار می‌اندازد”! در حالی که آمریکا با هزینه ۷ تریلیون دلار در منطقه، نتوانست به اهداف خود در عراق و سوریه برسد!

یک روز با گفتنِ “خزانه خالی است”، “تحریم‌ها باید رفع شود تا مشکل آب خوردن ملت حل شود”، و جملاتی از این دست، مایه تحریم بیشتر شدند چرا که اظهار ضعف در برابر دشمن، یعنی “فشار را بیشتر کن”؛ حالا امروز ظریف، تلویحاً به ترامپ می‌گوید: “لطفاً ما را به جنگ اتمی تهدید کن”!

بعد از سرنگونی گلوبال هاوک ۲۲۰ میلیون دلاری، بعنوان پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی ارتش آمریکا و عقب نشینی دولت آمریکا از موضع جنگ‌طلبی، امید می‌رفت فهم و درک آقایان متحول شود اما چه کنیم که این جماعت سکولار لیبرال، نه مرد اقتصاد هستند نه سیاست! نه مرد تهدید هستند نه دفاع! نه مرد چرخ سانتریفیوژ هستند نه مرد چرخ زندگی!

بعنوان یک بی‌طرف شما قضاوت کنید؛ حالا باید علیه ترامپ بنویسیم یا ظریف را بگیریم؟ یکبار اوباما ما را به جنگ اتمی تهدید کرد، چه غلطی کرد؟ آقای ظریف اگر مرد میدان سیاست و جنگ نیستید لاقل از پشت خنجر نزنید! حالا ما باید علیه تهدیدهای ترامپ، بایستیم یا علیه تهدیدهای اتمی شما؟!

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

سکوت مرعوبین آمریکا در قبال عملیات مقتدرانه سپاه پاسداران

مفلس برجام ،ظریف غربگدا ،سکوت کرده

شعار «فلسطین آزاد» در آمریکا جرم شد، شاهکاری دیگر از بزرگ‌ترین مدعی آزادی بیان

از نحر تا بحر، فلسطین آزاد خواهد شد، از زمره مصداق‌های یهودستیزی در آمریکای خبیث

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.