سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / چرا تفحص از آلومینیوم‌سازی اراک مسکوت ماند؟

چرا تفحص از آلومینیوم‌سازی اراک مسکوت ماند؟

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از مسکوت ماندن بررسی تفحص از شرکت آلومینیوم‌سازی اراک در این کمیسیون خبر داد.

ضو کمیسیون اقتصادی مجلس از مسکوت ماندن بررسی تفحص از شرکت آلومینیوم‌سازی اراک در این کمیسیون خبر داد.

 

علی ‌اکبرکریمی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ، در تشریح آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده تحقیق و تفحص از شرکت آلومینیوم سازی اراک در این کمیسیون، گفت: پرونده تفحص از این شرکت از سوی هیئت رئیسه پارلمان به کمیسیون اقتصادی ارجاع شده و این کمیسیون نیز یک جلسه برای بررسی این پرونده تشکیل داده است.

 

وی افزود: در جلسه مذکور که با حضور وزیر اقتصاد، مسئولان سازمان بورس و همچنین خصوصی‌سازی برگزار شد، در این جلسه بررسی و موضوع شکایت صندوق بازنشستگی فولاد مطرح شد و به دلیل اینکه شکایت این صندوق در قوه قضائیه در حال بررسی است، تصمیم گرفته شد تا بررسی پرونده در کمیسیون اقتصادی مسکوت بماند.

 

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: ما منتظر حکم دادگاه در باره شکایت صندوق بازنشستگی فولاد هستیم که اگر حکم به نفع این صندوق باشد نیازی به تفحص نیست.

 

کریمی خاطر نشان کرد: صندوق بازنشستگی نسبت به روند واگذاری این شرکت و همچنین به دلیل حذف این صندوق از لیست متقاضیان خرید این شرکت معترض است.

 

 واگذاری سهام این شرکت بدون رقیب و به صورت انحصاری بدون کشف قیمت واقعی به افرادی که اهلیت ندارند و همچنین اقدامات سازمان خصوصی سازی در واگذاری سهام این شرکت، نحوه کشف قیمت و چگونگی تایید صلاحیت خریدار از جمله محور‌های تفحص از این شرکت است.

 

منبع:تسنیم

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

افزایش واکنش‌های مردمی در اعتراض به هتک حرمت همسر شهید مدافع حرم

واکنش‌های مردمی نسبت به هتک حرمت همسر شهید مدافع حرم و هنجارشکنی در روز تاسوعای حسینی با «هشتگ #تحمل_نمی‌کنیم» در توییتر تا شب گذشته از مرز 662 هزار و 900 بازدید گذشت.

خیزش اراکی‌ها در اعتراض به بی‌حرمتی روز تاسوعا و اهانت به خانواده معظم شهدا

صدها نفر از غیورمردان و زنان اراکی در واکنش به بی‌حرمتی عده‌ای هنجارشکن در روز تاسوعا و اهانت به خانواده معظم شهدا در اراک تجمع کردند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.