سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / تظاهرات مردم کشمیر علیه آمریکا و در حمایت از رهبر انقلاب

تظاهرات مردم کشمیر علیه آمریکا و در حمایت از رهبر انقلاب

مردم کشمیر تظاهرات گسترده‌ای علیه دولت آمریکا و در حمایت از رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار کردند.

این تظاهرات در پی اعمال تحریم‌های آمریکا علیه رهبر معظم انقلاب و افراد وابسته به دفتر ایشان، پس از نماز جمعه برپا شد و تظاهرات‌کنندگان ضمن محکوم کردن این اقدام بی‌شرمانه و وقیحانه، شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.

حجت‌الاسلام و المسلمین «سید حسین الموسوی الصفوی» رئیس‌انجمن شرعی شیعیان کشمیر و عضو مجمع عمومی مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) در سخنانی، اقدام بی‌شرمانه و وقیحانه اخیر دولت آمریکا را نشانه ضعف و شکست این دولت دانست و تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب و ملت ایران در چهل سال گذشته همواره خاری در چشم دشمنان بوده‌اند.

رئیس ‌انجمن شرعی شیعیان کشمیر ادامه داد: دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی برای سرنگونی این انقلاب از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکردند، اما لطف الهی همیشه شامل انقلاب اسلامی ایران بوده است و با رهبری حکیمانه آیت‌الله العظمی خامنه‌ای و حمایت و پشتیبانی ملت ایران همه دسیسه‌ها علیه انقلاب ناکام ماند.

عضو مجمع عمومی مجمع جهانی اهل بیت(ع) افزود: ان‌شاءالله ملت ایران و انقلاب اسلامی ایران از این گردنه نیز عبور خواهند کرد و دشمنان این انقلاب حسرت و آرزوی پلید خود را به گور خواهند برد.

رئیس‌انجمن شرعی شیعیان در این اجتماع بزرگ ضمن تقدیر و تشکر از احساسات مردم این حضور را نشانه وابستگی عمیق به امام راحل، انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و تأکید کرد: آمریکای جهانخوار با این اقدامات غیرانسانی و غیرقانونی نمی‌تواند محبت و عشق آزادگان و حریت‌پسندان عالم را نسبت به مقام معظم رهبری کمرنگ کند، ان‌شاءالله این عشق و علاقه روز‌به‌روز بیشتر و عمیق‌تر خواهد

شد.

روحانیون قم اقدام ترامپ در تحریم رهبر انقلاب را محکوم کردند

طلاب، اساتید و روحانیون حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای حرکت مذبوحانه و اقدام سخیف ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا در تحریم کردن رهبر معظم انقلاب اسلامی را محکوم کرده و خواستار پاسخ قاطع مراجع عظام تقلید در برابر این اقدام زشت شدند.

در این بیانیه که شامگاه شنبه در آیین سالگرد حمله خونین دژخیمان رژیم پهلوی به مدرسه فیضیه در سال ۴۲ قرائت شد، آمده است، رئیس‌جمهوری نابخرد و احمق آمریکا باردیگر مقدس‌‌ترین و محبوب‌ترین شخصیت نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر عظیم‌الشان جهان اسلام حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای را هدف قرار داده و این شخصیت عظیم اسلامی و جهانی را تحریم

کرده است.

بیانیه حاکیست: ما اساتید، بسیجیان و طلاب حوزه علمیه قم در روز فیضیه اعلام می‌داریم رئیس‌جمهور مستاصل و درمانده آمریکا کوچک‌تر از آن است که در مقابل رهبر حکیم و فرزانه انقلاب بایستد و دست به چنین اقدام سخیف و بی‌ارزش بزند.

بیانیه ادامه یافته است: از محضر نورانی مراجع عظام تقلید اساتید حوزه جامعه مدرسین شورای مدیریت حوزه می‌خواهیم هرچه سریع‌تر پاسخ قاطع به این یاوه‌گویان بی‌قدرت استکبار جهانی داده و این حرکت زشت و ناپسند را محکوم کنند.

آیین بزرگداشت پنجاه و هشتمین سالگرد حمله خونین دژخیمان رژیم پهلوی به فیضیه با حضور آیات سید محسن خرازی، سید محمد سعیدی، هادوی تهرانی، بهرام سرمست استاندار قم و احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیئت ‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در مدرسه علمیه فیضیه قم برگزار شد.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

چه کسی کردستان را تقدیم ضد انقلاب کرد؟

ضد انقلاب از زمانی جری‌تر شد که قرنی توسط بازرگان برکنار شد

آنروا: هر 10 دقیقه یک کودک در غزه کشته می‌شود

قایق‌های جنگی ارتش اسرائیل

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.