سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / کیمیا‌ علیزاده به تیم ملی تکواندوی بانوان ‌ملحق شد

کیمیا‌ علیزاده به تیم ملی تکواندوی بانوان ‌ملحق شد

سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان ایران گفت: کیمیا‌ علیزاده به تیم ملی تکواندوی بانوان ایران ملحق شد.

رمربی تیم ملی تکواندوی بانوان ایران گفت: کیمیا‌ علیزاده به تیم ملی تکواندوی بانوان ایران ملحق شد.

 

به گزارش رجانیوز به نقل از تسنیم، مهرو کمرانی در جمع خبرنگاران در مورد آخرین وضعیت تیم ملی تکواندوی بانوان ایران اظهار داشت: کیمیای علیزاده به تیم ملی تکواندوی بانوان ایران ملحق شده است.

 

وی افزود: کیمیا از دوماه قبل در باشگاه خود با هم باشگاهی های خود تمرین کرده و در حال حاضر از سطح آمادگی خوبی برخوردار است که باید وارد مسابقات شود.

 

سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان ایران با بیان اینکه کیمیا با استراحت یکساله از روحیه خوبی برخوردار است، بیان کرد: وی اگر در لیگ امسال شرکت کند باید آمادگی لازم را به دست بیاورد‌،در این شرایط مردم نباید انتظار زیادی از علیزاده داشته باشند چون ممکن است در چند بازی نتواند عملکرد گذشته خود را ارائه دهد، کیمیا بعد از یک وقفه به مسابقات برگشته است،بازیکنانی مانند کیمیا علیزاده و مهلا مومن‌زاده باید حمایت شوند و یک باخت دلیلی بر عدم توانایی این ورزشکاران نیست.

 

وی در پاسخ به سئوالی در مورد ‌وضعیت دیگر ملی‌پوشان تکواندو بانوان ‌گفت: بچه‌های تکواندوکار وضعیتی رو به رشد دارند و یک مقدار به خاطر شرایط روحی و روانی و مشکلات شخصی ممکن است که نتیجه خوب حاصل نشود، در کل عملکرد تیم بانوان کم کم کم رو به بهبود است و بسیار خوب است که نوجوانان به رده جوانان رسیده‌اند و با این استعدادها تکواندوی بانوان دچار تغییرات می‌شود‌، با اضافه شدن این بخش از بازیکنان جوان و سکو دیده حتما نتایجی خوبی حاصل می‌شود، در هر کشوری افت و خیز در رشته‌های ورزشی وجود دارد، اما در سال جاری در مسابقات جهانی تمام کشورها در رشته تکواندو پیشرفت کرده بودند که نشان از توجه و سرمایه گذاری در این بخش دارد.

 

وی گفت: اکثر مدال داران و قهرمانان المپیک در مسابقات جهانی تکواندو حذف شدند و یکسری افراد جدید به جرگه قهرمانان اضافه شدند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

تبعات اخروی بی حجابی

ويدئو/

حمله به بانوان محجبه

به غیر مسلمانان حمله نمی شود

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.