سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / مدال شجاعت به سرنگون‌کنندگان پهپاد آمریکائی اعطا شود

مدال شجاعت به سرنگون‌کنندگان پهپاد آمریکائی اعطا شود

امام جمعه ساوه ضمن تقدیر از اقدام دفاعی ایران در مقابل پهپاد آمریکایی که وارد حریم کشورمان شده بود، پیشنهاد کرد؛ مدال شجاعت به سرنگون‌کنندگان پهپاد آمریکائی اعطا شود.

حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در اراک با بیان اینکه مدال شجاعت به سرنگون کنندگان پهپاد آمریکائی اعطا شود، اظهار کرد: در راستای استقبال و مسرت مردمان انقلابی و علوی ساوجی از اقدام شجاعان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در آستانه سالگرد اقدام جنایتکارانه آمریکا در حمله به هواپیمای مسافربری ایران و اعطای مدال افتخار به عامل جنایتکار آن، این پیشنهاد داده می‌شود.

وی اظهار کرد: شاید تمثیل مدال به شلیک‌کنندگان عمدی به هواپیمای مسافربری درست نباشد ولی امروز سرنگونی پهپاد فوق پیشرفته ایالات متحده عرب محور آمریکائی نتیجه اعتماد به تفکر مقاومت شجاعانه است.

امام جمعه ساوه بیان کرد: اعطای مدال افتخار از دست رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌تواند باعث افزایش انگیزه تلفیق تفکر شجاعت و مقاومت سخت و نرم در میان نوجوانان و جوانان نابغه ایران زمین گردد.

حسینی با اشاره به اقدام دفاعی ایران و سرنگونی پهپاد بدون سرنشین رادار گریز آمریکائی گفت: این مهم نقش دفاعی کشورمان در برابر آمریکا را به نمایش گذاشت.

وی افزود: این اقدام کشورمان مایه مباهات و افتخار ایران اسلامی است و نشان داد توان نظامی کشورمان بسیار قوی و توانمند است.

 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

گسترش اعتراض‌های ضدصهیونیستی به 7 دانشگاه آمریکا اف ‌بی‌آی  وارد معرکه شد

حمله نیروهای امنیتی آمریکا اف‌بی‌آی برای کنترل اوضاع وارد معرکه شده

اعترافات شارون روف اوفير نماینده سابق کنست

ويدئو/ استودیوی شبکه ۱۴ رژیم صهیونیست

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.