خانه / صراط عشق / متون / افشای ابعاد جدیدی از ماجرای نجفی توسط برادر میترا استاد

افشای ابعاد جدیدی از ماجرای نجفی توسط برادر میترا استاد

مسعود استاد در اینستاگرام خود ضمن منتشر کردن صفحه عقدنامه خواهرش با محمدعلی نجفی، از علی مطهری خواست به دلیل اعلام شائبه «پرستو» بودن میترا استاد، از اولیای دم عذرخواهی کند

علی مطهری، نماینده مجلس، مدتی پیش در واکنش به قتل میترا استاد توسط همسرش، علی نجفی، در بیانیه‌ای گفته بود: اخبار رسیده و صحبت‌های آقای نجفی نشان می‌دهد در کشور پرستوهایی وجود دارند که گرد سیاسیونی که منتقد یا مخالف به شمار می‌روند، به پرواز در می‌آیند و فیلم و عکس تهیه می‌کنند برای بستن دهان او. حال این که این روش‌ها برای یک مسلمان حرام است.

مسعود استاد در اینستاگرام خود ضمن منتشر کردن صفحه عقدنامه خواهرش با محمدعلی نجفی، از علی مطهری خواست به دلیل اعلام شائبه «پرستو» بودن میترا استاد، از اولیای دم عذرخواهی کند

متنی که مسعود استاد در اینستاگرام خود خطاب به مطهری منتشر کرده است بدین شرح است:

«جناب آقای مطهری

وکیل و نماینده عزیزم، همسر شرعی با عقد دائم پرستو نیست!!!!!!

جناب آقای دکتر مطهری: آقازاده محترم، اولا از اینکه به چند نفر از اولیاء دم که اتفاقا، در جمله موکلینتان هستند با سخنان گوهربارتان التیام بخشیدید تشکر میکنیم!

ثانیا در خصوص مبحث صدا و سیما چه خوش در قامت نماینده شجاع ملت درخشیدید و آب رفته را به جوی برگرداندید.

ثالثا از اینکه آقای نجفی در دام پرستو افتاده بود ابراز ناراحتی کردید. امیدواریم بتوانید پرستو بودن را ثابت کنید.

سوال اولمان این است: شما که پرستوشناس بودید چرا قبل از واقعه قتل به آن افرادی که اشاره کردید در قامت نماینده شجاع مجلس با ابزاری که در اختیارتان بود مانند طرح سوال یا استیضاح، اقدام ننمودید و دختران این مرز و بوم را آگاه نکردید تا در دام شکارچیان چیره دست قرار نگیرند و برای شما نیز این ظن به وجود نیاید که مقتول پرستو بوده است.

سوال دوم این است: تا آنجا که، این چند روز با زخم زبانهایتان دست و پنجه نرم می کنیم متوجه شدیم که پرستوها گویا برای افراد ذی نفوذ و شخصیتهای مرجع دام می گسترانند، نه برای کسی که خانه نشین بود و از بیماریها رنجور گشته بوده و رنج می داده. چون آقای نجفی بعد از خانه نشینی، با عزیزمان ازدواج دائم کرد و به بیمارستان رفت. دقیقا زمانی که دیگر پرستو با بلبل برایشان تفاوتی نداشت.

در آخر فرصتی سه روزه به احترام رای همشهریهای عزیز، که شما را به واسطه تبار والایتان به مجلس فرستادند، خواهم داد، تا نسبت به موضع گیری اخیرتان از موکلین داغدارتان عذرخواهی بفرمایید.

در غیر اینصورت به وکالت از اولیاء دم، به جرم افتراء از شما شکایت خواهم کرد. توضیح اینکه، چون در صفحه اینستاگرامتان دلمان را سوزاندید پاسخ را در صفحه اینستاگرامی عرض نمودم والا حرمت جایگاه نمایندگی شما و نسبتان، والاتر از صفحه اینستاگرام است.»

واکنش برادر میترا استاد به یادداشت علی مطهری/ تصاویر

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

مقاومت تبعه جریان است/ «مهدویت» محصول جریان ساز و «حسینیت» روش حرکت بر مسیر به سمت محصول است

«مهدویت»، این بال عظیم شیعه جایگاه محصول و هدف را دارد و بال «حسینیت» روش حرکت بر مسیر به سوی محصول است

ماجرای غذای زن یهودی که پیامبر نخوردند

حجت الاسلام شیخ اسماعیل رمضانی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.