سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / چه کسانی دنبال ژاپن و آلمان اسلامی بودند و هستند؟!

چه کسانی دنبال ژاپن و آلمان اسلامی بودند و هستند؟!

چه کسانی دنبال ژاپن و آلمان اسلامی بودند و هستند ؟! و معنی آن چیست؟!

کنار گذاشتن اقتدار موشکی و پذیرش تسلط آمریکا. این هدف شماست؟! ساخت پایگاه آمریکا در کشور مورد نظر شماست ؟! یا صنعتی شدن با واگذاری همه امکانات اقتدار؟! این امکانپذیر است.؟! بد نیست بدانید ایالات متحده در آلمان بیش از ۲۷۰ پایگاه نظامی دارد که از جنگ جهانی دوم به این‌سو، این پایگاه‌ها میزبان ۱۰ میلیون نظامی آمریکایی بوده‌اند؛ اما ژاپن هم وضعیت بهتری ندارد، این کشور هم با استقرار ۱۲۴ پایگاه آمریکا همچنان تحت اشغال محسوب می‌شود و جالب آنکه این کشور مطابق قانون اساسی تحمیلی ایالات متحده، حق داشتن ارتش را ندارد. از همه مهم‌تر اینکه هر دو غول صنعتی اروپا و آسیا موظف هستند هزینه پایگاه‌ها و سربازان آمریکایی را از بودجه خود و به‌صورت هر ساله تامین کنند.

حالا این دو کشور تحت اشغال و بی‌اختیار، میانجی ایجاد مسیری هستند که اگر به آن تن داده شود، رسما پایان استقلال ایران خواهد بود!

پانوشت :‌-انتخاب آلمان و ژاپن برای ارسال پیام آمریکا بسیار سمبولیک و پرمعناست:دو کشوری که در تقابل با آمریکا به مرز نابودی رسیدند و در تعامل با آمریکا، از نو بنا شدند! اما بدون استقلال و بدون عزت و شرافت و بدون تامین امنیت ناموس و تحت سلطه آمریکا. آیا اگر ما تسلیم کامل هم بشویم به توسعه دسترسی مییابیم؟! چرا شاه و پدرش 57 سال توکری کردند و تسلیم کامل بودند و یک ویرانه تحویل ملت ایران دادند؟! و به زباله دان تاریخ رفتند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

به یابنده ظریف غربگدا مژدگانی اعطا خواهد شد

سکوت مرعوبین آمریکا در قبال عملیات مقتدرانه سپاه پاسداران

کاریکاتور/ کامرون با سوالی دربارۀ ایران آچمز شد

نابودی اسرائیل

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.