خانه / صراط عشق / متون / سرلشکر سلامی: نهراسیدن از قدرت‌ها راز حیات و سر بقای یک ملت است

سرلشکر سلامی: نهراسیدن از قدرت‌ها راز حیات و سر بقای یک ملت است

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: امروز اگر با اقتدار ایستاده‌ایم به واسطه پیکرهای مطهری است که به عنوان حجت‌های خدا در بهشت زهراها و گلستان‌های شهیدان پیش روی ما قرار دارند.

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع ایثارگران، جانبازان و خانواده معظم شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم با آرزوی بهره مندی هر چه بیشتر مردم با ایمان ایران اسلامی به ویژه جوانان از فیوضات ماه میهمانی خدا، اظهار کرد: امیدوارم جوانان عزیز،  پاک فطرت و پاک سرشت ما هر چه بیشتر با قران که مخزن فیض  پایان‌ناپذیر الهی است، آشنا و مانوس شوند تا در مسیر پیش روی خود برای ساختن یک آینده درخشان، از  قوت و نورانیت این کلام نورانی بهره گرفته و زندگی آینده آنان سراسر رحمت الهی شود.

وی  اقتدار، عزت و امنیت امروز ایران اسلامی را مرهون مجاهدت و ایثار غیورمردانی دانست که سینه های خود را به تیرها سپردند تا آسیب و خدشه ای بر پیکر امت وارد نشود.

سرلشکر سلامی گفت: در به ثمر نشستن مجاهدت های این بزرگ مردان، خانواده ها نقش  برجسته ای را ایفا کردند.

فرمانده کل سپاه پاسداران در ادامه خاطرنشان کرد: ما از تاریخ سختی گذشته ایم و دشمنان بزرگی را به شکست کشانده ایم تا امروز شاهد درخشش خورشید اسلام باشیم و در این مسیر مقدس و نورانی، شهدا، جانبازان و ایثارگران ما مسیری تاریخی و ابدی را برایمان گشودند. 

سردار سلامی نهراسیدن از قدرت ها را  راز حیات و سر بقای یک جامعه و ملت توصیف  و تصریح کرد:  امروز هم اگر با اقتدار ایستاده ایم به واسطه پیکرهای مطهری است که به عنوان حجت های خدا در بهشت زهراها و گلستان های شهیدان پیش روی ما قرار دارند ؛ هر تکه استخوان یک شهید ما، ستونی است که بنای عظمت این تمدن بزرگ بر روی آن تکیه کرده است. 

فرمانده کل سپاه پاسداران در پایان از جانبازان و ایثارگران به عنوان بازماندگان نسل جاودان و فداکار دوران عزت و شکوه دفاع مقدس یاد کرد و گفت: شما برای این ملت و جهان اسلام حتی برای بشریت مثل ستاره های درخشانی هستید که می‌توان راه را به وسیله آن دید و پیمود و ما به وجودتان افتخار می‌کنیم.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

رونمایی سپاه از طرح ابتکاری شلیک موشک بالستیک از ناو رزمی شهید نادر مهدوی

موشک بالستیک از خانواده ذوالفقار و ناو شهید مهدوی نیروی دریایی سپاه

گزارش سردار حاجی زاده به سرلشکر سلامی از موشک‌باران تروریست‌ها

موشک‌های بالستیک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.