سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / ادعاهای عجیب جریان اصلاحات در پرونده نجفی به زودی به رسوایی بیشترشان منجر می‌شود

ادعاهای عجیب جریان اصلاحات در پرونده نجفی به زودی به رسوایی بیشترشان منجر می‌شود

کارشناس مسائل امنیتی گفت: سناریوسازی‌های عجیب اصلاح‌طلبان در ماجرای نجفی به رسوایی بیش‌تر این جریان خواهد انجامید.

در روزهای گذشته به دنبال قتل همسر دوم شهردار اسبق تهران، جریان ضدانقلاب و برخی اطرافیان نجفی، تلاش کردند با ادبیات مغشوش و رمزآلود این فاجعه را به غیر نسبت داده و با ادعاهای خلاف آن را توجیه کنند. در همین رابطه یک کارشناس مسائل امنیتی با اشاره به شواهد موجود پرونده جنایت محمد علی نجفی شهردار سابق تهران به فارس گفت: ادعاهای عجیب برخی افراد و جریانات که در ظاهر قصد حمایت از نجفی را دارند، به زودی به رسوایی بیشتر این افراد منجر خواهد شد. طرح مسائلی مانند دام گذاشتن برای سیاسیون توسط یک زن با معیارهای شرعی، حرفه‌ای و اخلاقی دستگاههای اطلاعاتی جمهوری اسلامی مغایر است و چنین سناریوهایی توسط ذهن بیمار ضد انقلاب مطرح می‌شود.

این کارشناس مسائل امنیتی با اشاره با شیوه‌های غیرانسانی سرویس‌های جاسوسی و اطلاعاتی صهیونیست‌ها و برخی کشورهای غربی گفت: متاسفانه در مواردی مشاهده شده که این سرویس‌ها با اجیر کردن زنان، سعی در سوءاستفاده و تخلیه اطلاعاتی یا باج‌گیری از سیاسیون کرده‌اند. اما این روشهای ناصواب با مبانی فکری جمهوری اسلامی در تضاد است و به هیچ عنوان دستگاههای اطلاعاتی جمهوری اسلامی از این روشها حتی برای دشمنان خود نیز استفاده نمی‌کند.

وی افزود: اگر مسئولین ذیربط به پاسخ استعلام‌های دستگاههای اطلاعاتی توجه می‌کردند شاید امروز شاهد این اتفاقات تلخ نبودیم.

این کارشناس حوزه امنیتی اخذ استعلام دستگاه‌های اجرایی از نهادهای قانونی برای واگذاری و بکارگیری مسئولیت‌های مهم را لازم و با هدف صیانت از دستگاهها و نهادهای دولتی و مسئولین دانست و ابراز امیدواری کرد منبعد کمتر شاهد مقاومت‌های دولتمردان در این زمینه باشیم.

نکته قابل تامل و البته تاسف آور اینکه درحالی که قاطبه اصولگرایان در ماجرای رسوایی اخیر شهردار اسبق تهران به جهت رعایت ملاحظات شرعی و اخلاقی سکوت کرده‌اند، بخشی از جریان اصلاحات با طرح ادعاهای عجیب متناقض و غیر اخلاقی تلاش دارند مطابق رویه این جریان، برای رسوایی اخیر شریک جرم پیدا کرده یا حتی‌المقدور آن را به جریان رقیبشان نسبت دهند.

به تنش‌ها و تشتت‌های ماجرای نجفی خاتمه دهید!

کار به جایی رسیده که حتی حزب کارگزاران سازندگی هم مجبور به واکنش شد ، حسین مرعشی سخنگوی این حزب در اطلاعیه از همه فعالان اصلاح‌طلب خواست به تنش‌ها و تشتت‌های ایجاد شده درباره حاشیه‌های بعد از قتل همسر نجفی خاتمه دهند.

در اطلاعیه «سیدحسین مرعشی» تصریح شد : در پی بروز برخی اختلاف نظرها میان فعالان رسانه‌ای و شبکه‌های مجازی اصلاح‌طلب درباره ابعاد ماجرای غم‌انگیز «محمد علی نجفی»، بدین‌وسیله از هواداران، اعضا و کارکنان نشریات و نهادهای وابسته به حزب کارگزاران سازندگی و همچنین کلیه کسانی که به مصالح عمومی ایران و وحدت و تقویت روزافزون جبهه اصلاحات تعلق خاطر دارند، تقاضا می‌شود که از طرح اظهارات یا پاسخگویی به نظرات، که فضای تنش‌آلود و مبهم کنونی را تشدید کند خودداری کنند.در زمان مقتضی حزب کارگزاران سازندگی ایران در قالب یک بیانیه نظرات کامل خود را در این زمینه اعلام خواهد کرد.

مرعشی همچنین خاطرنشان کرد: انتظار این است که همه فعالان اصلاح‌طلب در شبکه‌های مجازی و غیر آن، وحدت جبهه اصلاحات و ظرفیت تاثیرگذاری مثبت برای آینده ایران را پیش‌فرض اعمال خود قرار داده و به تنش‌ها و تشتت‌ها خاتمه دهند.

از اتهام به نهادهای امنیتی تا تهمت غیر اخلاقی به مقتول

مدعیان اصلاحات نخست اقدام به امنيتی كردن ماجرا و «پرستو» خواندن مقتول کردند که این شیوه برگرفته از روش‌های غربی و ساخته و پرداخته ذهن بیمار رسانه‌های معاند و ضد انقلاب است.

آخرین باری که این توهم توسط اصلاح‌طلبان در ارتباط با نجفی رخ داد، ماجرای استعفای وی از شهرداری بود؛ جایی که علیرغم تأکیدات نجفی مبنی بر بیماری جسمی، طیفی از اصلاح‌طلبان اصرار داشتند آن را ناشی از فشار نهادهای امنیتی قلمداد کنند! این بار امّا این توهم، خود را در قالب «پرستوسازی» جلوه داده است؛ آنها به صراحت یا در لفافه وانمود می‌کنند که میترا استاد، طعمه‌ای بوده که سر راه نجفی قرار گرفته است!

محسن آرمین، چهره سیاسی اصلاح‌طلب در یادداشتی در این باره نوشت : «فکر دکتر نجفی رهایم نمی‌کند. این حادثه چه جنبه‌ها و لایه‌های نه تویی دارد؟ به عنوان کسی که عمری را در عرصه سیاست گذرانده شرمگینانه باید بگویم عرصه سیاست در کشور ما به‌غایت کثیف و عفن است. نمی‌دانم میترا استاد بر اساس طرح برادران امنیتی وارد زندگی نجفی شده است یا نه. اما تردید ندارم دستکم از زمانی که وارد زندگی او شده، همچون یک پروژه مدیریت شده است تا در زمان مناسب از او استفاده شود.»

این جریان سپس وارد کردن اتهام غيراخلاقی به مقتول و مهدور‌الدم دانستن وی را در دستور کار قرار دادند که در این زمینه بازار شایعه‌سازی هم رواج پیدا کرده است.

افراد مدعي اخلاق مداري كه به علت ترس از بازخواست و غيرقانوني بودن، جرات بيان رسمي اين اظهارنظرهاي غيراخلاقي و ناجوانمردانه را در رسانه هاي خود نداشتند ، جولان در فضاي مجازي را براي رسيدن به هدف خود انتخاب كرده‌اند و تنها به علت وابستگي عامل قتل به جريان فكري خود، با بيان برخي ادعاهاي شرم‌آور، غيراخلاقي و نسبت دادن تهمت‌هاي سنگين و زشت به فردي كه اكنون از دنيا رفته و توان دفاع از خود را ندارد، پرده از چهره واقعي خود برداشته‌اند.

سقوط هولناک اصلاح‌طلبان در قتل اخلاق ، انصاف و انسانیت

در شرايطي كه قتلي با اين ويژگي و ابعاد مبهم رخ داده است و بايد با پرهيز از جانبداري متعصبانه و جناحي و البته رعايت اخلاق و انصاف، رسيدگي به پرونده را به پليس و دستگاه قضايي سپرد تا در فضايي مرسوم و منطقي نتيجه نهايي تحقيقات و بازجويي مشخص و عدالت رعايت شود ، مدعیان اصلاحات تلاش کردند تا با استفاده از اكانت هاي مشكوك و گسترده و با انتشار داستان‌ها، شايعه سازي، تهمت و… فضاي رسيدگي به پرونده اين قتل تاسف برانگيز را غبارآلود كنند.

اکبر منتجبی سر دبیر هفته نامه صدا در اعتراض به این رویکرد اصلاح‌طلبان در توئیتر خود نوشت: «از نجفی قدیس نسازید. یکبار ساختید، او را به‌این روز انداختید.دوباره نسازید.دوباره نگویید که پرچم مبارزه با فساد برداشته‌بود.او غرق شده بود.واذا قیل لهم لاتفسدوا فی الارض قالوا انما نحن مصلحون.و هنگامی که به آنان گفته شود: در زمین فساد نکنید می‌گویند ما فقط اصلاح‌کننده‌ایم.»

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

عجیب و مشکوک؛ سانسور مسئله حجاب در بیانات رهبر انقلاب!

بی‌حجابی و ولنگاری

رویدادهای عجیب ولادت پبامبر (صلی الله علیه و آله) در بیان امام صادق علیه‌السلام

ولادت رسول خدا صلی الله علیه و آله با اتفاقات جالب توجهی همراه بود.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.