سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اربعین / الگوی اربعین را در جامعه خود بیاوریم

الگوی اربعین را در جامعه خود بیاوریم

هو الحاکم

حاکمان و والیان کشورهای دنیا به دنبال آرامش و به دنبال دنیایی هستند که انسانهایش به دور از توقع، احسان و مهربانی کنند، سازمان حقوق بشر تشکیل می دهند، دور هم جمع می شوند و جلسه می گیرند، تا بلکه به خیال خود به دور از برنامه ی خداوند چنین محالی را ممکن کنند. اما افسوس که به دور از دین و به دور از اسلام دنبال جهانی می گردند که جز با اسلام محقق نخواهد شد. سالها می گذرد، جلسات زیادی تشکیل می شود، حاصل این کارهایشان جنگ هایی است که جز با بی خانمان کردن مسلمانان نتیجه ای نداشته است، سالها گذشت و جهانیان تشنه ی عدالت و تشنه ی الگویی برای محقق شدن حرف هایشان نتوانستند کاری کنند.
اما دوباره خداوند برنامه ی خود را رو می کند، برنامه ای همچون کربلا، همچون انقلاب، همچون هشت سال جنگ و هشت سال تربیت پروانگان وطن که در شعله ی محبت یار سوختند و به آسمان مستانه پرواز کردند. اربعین برنامه ی کنونی و در حال اجرای خداوند، جهان و جهانیان را متحیر کرده است، همگان انگشت به دهان مانده اند آنان به دنبال الگو بوده و نتوانستند اما خداوند الگویی را در گرد وجودی امام حسین(ع) معرفی می کند که اگر هزاران سال هم فکر می کردند نمی توانستند این چنین کنند.
حال اربعین و دوباره امام حسین(ع)، حال اربعین و دوباره کاروان، حال اربعین و دوباره هل من ناصر ینصرنی امام(ع)، حال اربعین و دوباره لبیک گفتن ابوالفضل ها، حرها و جون ها… حال اربعین و دوباره افرادی که خود را در این دریای الگوی بی کم و کاست رها می کنند، الگو می گیرند و الگو می شوند، می نوشند و می نوشانند، محبت می بینند و محبت می کنند.
خداوند این الگوی جهان اسلام را به پرچم داری حسین ابن علی(ع) علم کرده است و دیگران را به خود فرا می خواند، تا بیایند و در برنامه حضور یابند و الگو برداری کنند، بیایند و افراد قطره قطره دریا شوند، دریایی که مرواریدانش جهان را تغییر می دهد و موج های خروشانش صخره ها را در هم می شکند.
بیایند و هم چون رود هایی وصل به دریا به شهر های خود وارد شوند و متنعم نشدگان را از دریای اربعین سیراب کنند و دوباره همچون موجی به سوی کربلا بازگردند و در اختیار خداوند قرار گیرند و امواجی خروشان شوند و یاقیان جهان را در هم شکنند و نابود کنند.

سیدابراهیم
۱۳۹۸/۳/۶

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

ابد والله لن ننسى حسينا – باسم الكربلائي

السلام علی الحسین

ابد والله ما ننسی حسینا

اربعین های نورانی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.