سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / افشاگری…

افشاگری…

آقای علی‌اشرف_ریاحی داماد آقای نعمت_زاده در دادگاه بازرگانی پتروشیمی گفت این رابطه خویشاوندی سال ۹۵ ایجاد شده و به ماجراهای پتروشیمی ارتباطی ندارد.

امیدوارم آقای قاضی در جریان ماجرای شرکت ترکیه‌ای دنیز و همکاری ایشان و مرجان‌ شیخ الاسلام آل آقا باشد و از ایشان بپرسد که ۱۰۰هزار دلار و۳۰۰ نیم‌سکه‌ای که در خرداد ۹۱ از آقای آل‌یاسین، دست‌راست آقای نعمت‌زاده تحویل گرفته با LC ای که در ترکیه با همکاری آل‌آقا باز کرده چه ارتباطی دارد؟ و اساساً چه ارتباطی بین فساد بازرگانی پتروشیمی، آقای نعمت‌زاده و مرجان‌_شیخ_الاسلامی وجود دارد؟

گرفتن زمین ۵ هزارمتری در ولنجک از زمین‌شهری توسط خانم مریم بختیار (همسر آقای نعمت‌زاده) و ماجرای عجیب فروش آن به بنیاد شاهچراغ در دهه۷۰

ماجرای قاچاق داروهای جنسی غیرمجاز لابلای پالت‌های واکسن آنفولانزا در دهه۸۰

احتکار دارو و بدهی چندصدمیلیاردی به شرکت‌های دارویی

اینها همه ورق‌هایی از دفتر این خانواده‌ی پرحاشیه‌اند که سرجای خودش باید در رسانه‌ها مورد بررسی قرار بگیرند

 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

افشاگری کمال تبریزی درباره حسن روحانی

کمال تبریزی کارگردان فیلم سینمایی «مارمولک» در یک گفتگوی اینترنتی به بیان خاطره‌ای از اکران این فیلم برای اعضای وقت شورای عالی امنیت ملی پرداخت.

افشاگری معاون بانک مرکزی روحانی/ همتی تمام اطلاعات محرمانه کشور را به صندوق بین‌المللی پول لو داد

معاون اقتصادی وقت بانک مرکزی در زمان ریاست همتی به افشاگری درباره ارائه اطلاعات محرمانه کشور توسط وی به صندوق بین‌المللی پول پرداخت و گفت: این در حالی است که همتی این اطلاعات را به مردم خود نداد و مدام می‌گفت این اطلاعات محرمانه است.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.