خانه / صراط عشق / متون / حدادعادل : مردم از دولت مديريت و جديت می‌خواهند

حدادعادل : مردم از دولت مديريت و جديت می‌خواهند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خطاب به رئیس‌جمهور گفت: مساله اصلي مردم گراني و بيكاري است نه شنيدن يا نشنيدن آواز يك خواننده كه آن هم به آساني در دسترس همه هست و مشكلي از اين جهت وجود ندارد.

ضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خطاب به رئیس‌جمهور گفت: مساله اصلي مردم گراني و بيكاري است نه شنيدن يا نشنيدن آواز يك خواننده كه آن هم به آساني در دسترس همه هست و مشكلي از اين جهت وجود ندارد.

غلامعلی حدادعادل یکی از شخصیت های سیاسی حاضر در مراسم افطاری رئیس جمهور با احزاب و شخصیت های سیاسی طی سخنانی خطاب به حسن روحانی رئیس جمهور اظهارداشت:  ما در انتخابات از شما حمایت نکردیم و مدعی رای دادن به شما نبوده ایم و البته سهمی هم نخواسته و نمی خواهیم و از این بابت گله ای نداریم؛ رهبر انقلاب یک بار مثالی زدند و فرمودند در مسابقات داخلی ممکن است عده ای طرفدار تیمی و عده ای طرفدار تیم دیگر باشند ولی وقتی تیم ملی با تیم خارجی مسابقه می دهد همگی تیم ملی را جدا از اختلافات داخلی تشویق و حمایت می کنند، امروز هم ما به همان دلیل آماده ایم تا دولت را مانند گذشته در برابر فشار خارجی حمایت کنیم.

وی تصریح کرد: در طول ٤٠ سال اخیر معلوم شده است که افراد دو دسته اند یک دسته کسانی که خود را برای انقلاب می خواهند و دسته ای دیگر که انقلاب را برای خود میخواهند. نسبت کمّی این مطلب بر من معلوم نیست اما این تمایز واقعیت دارد پیروزی انقلاب مرهون فداکاری دسته اول بودو جنگ را هم عمدتا همین دسته اداره کردند و سختی آن را تحمل نمودند امروز وضع ما از زمان جنگ بدتر نیست ما می توانیم با نیروی همین مردم از این مرحله هم عبور کنیم به شرطی که به خواسته آنان توجه شود به قول حافظ “نگاه دار سر رشته تا نگه دارد”

حدادعادل خطاب به روحانی و هیات دولت گفت: مساله اصلی مردم گرانی و بیکاری است نه شنیدن یا نشنیدن آواز یک خواننده که آن هم به آسانی در دسترس همه هست و مشکلی از این جهت وجود ندارد.

وی تاکید کرد: مردم از دولت مدیریت و جدیت می خواهند. توصیه ما این است که تصمیمات مرتبط با اقتصاد با حضور معتمدین اصناف و فعالان قابل اعتماد اقتصادی گرفته شود تا همه جانبه باشد نه اینکه در اتاقی کارشناسان اداری تصمیم بگیرند و پس از اجرا متوجه شوند گوشه ای را دیده و گوشه ای را ندیده اند.

وی در پایان در باب مذاکره با آمریکا اظهار داشت: ما مخالفیم و فقط به ذکر روایتی اکتفا می کنم و آن اینکه مومن از یک سوراخ دو بار گزیده نمی‌شود.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

۱۱ اسفند مشارکت وحدت‌آفرین 

غربگراهایی که فریبکارانه برای مردم اشک تمساح می‌ریزند

طنز/ سؤال سختیه!

گروه‌های اپوزیسیون باید از مردم بخواهیم که در انتخابات شرکت نکنند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.