سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / اروپا با چه زبانی بگوید نه می‌تواند و نه می‌خواهد؟

اروپا با چه زبانی بگوید نه می‌تواند و نه می‌خواهد؟

دولت پاسخی را که اروپا باید 60 روز دیگر می‌داد، گرفت. آنها می‌گویند هیچ اقدام جدیدی نخواهیم کرد. بنابراین در همین حال باید قدم بعدی را محکم‌تر و زودتر برداشت.

اتحادیه اروپا پنجشنبه با صدور بیانیه‌ای هرگونه «اولتیماتوم» از سوی ایران درباره برجام را رد کرد. اتحادیه اروپا در واکنش به مهلت 60 روزه ایران برای اجرای تعهدات بانکی و نفتی اروپا و همچنین توقف برخی اقدامات ذیل برجام، اعلام کرد که هیچ ضرب‌الاجلی را از سوی تهران نمی‌پذیرد. همچنین هر یک از کشورهای اروپایی عضو برجام نیز به صراحت اعلام کردند که هیچ تغییر رویکردی درباره عمل به تعهدات خود نخواهند داشت.

با این وصف دیگر ضرب‌الاجل شصت‌روزه به کشورهای اروپایی عضو برجام معنای خود را از دست داده و قطعا اروپا قدمی در راستای بهبود عمل به تعهداتش برنخواهد داشت. این به معنای آن است که دولت از هم‌اکنون باید گام‌های بعدی در کاهش تعهدات خود به سوی خروج از برجام را «زودتر» و «محکم‌تر» از قبل بردارد. تجربه وقت‌کشی‌های قبلی نشان می‌دهد که از دست رفتن زمان تنها به‌نفع طرف مقابل به‌ضرر ما خواهد بود.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

بی‌بی‌سی: اروپا برای زنان به جهنمی تبدیل شده است

باغ وحش اروپای شرور و خبیث،اروپا، قلب خشونت‌های فیزیکی و جنسی زنان در جهان

سلاح‌های اتمی آماده‌اند امنیت اروپا نابود خواهد شد

هشدار شدید پوتین

یک دیدگاه

  1. از قدیم گفته اند کسی که خواب است را میتوان بیدار کرد ولی کسی که خودش را به خواب زده را نمی توان بیدار کرد!
    دوستان اصلاح طلب پس از ماجراهای کوی دانشگاه سال 78 باید از خواب در می آمدند و دوست و دشمن را می شناختند ولی بعللی که به مرور مشخص شد بیدار که نشدند بلکه متکبرانه افراد بیدار را به توهین و شماتت و… بستند و کم کم با دشمن همسو شدند و دیدیم که وزارت خارجه اسراییل هر چه را بر سایتش می گذارد اعم از شعار و تحلیل این غرب زده های ترسو و منفعل دنیا طلب ، انجام میدهند…!!
    اول فکر میکردیم این ماجرا اتفاقی است ولی به تدریج دیدیم که نه اصرار دارند با دوستان با خشونت رفتار کنند و با دشمنان با مهربانی و فرو دستی همگام شوند ولی خدا گفته:
    وَلِلَّهِ ٱلْعِزَّةُ وَلِرَسُولِهِۦ وَلِلْمُؤْمِنِينَ وَلَـٰكِنَّ ٱلْمُنَـٰفِقِينَ لَا يَعْلَمُونَ
    دیگر دل از این جماعت کندم و نه به این دروغ گویان رای می دهم و نه از اینها دفاع میکنم
    آدم از یک سوراخ دو بار اگر گزیده شد فقط خودش را باید شماتت کند…

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.