سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / بذرپاش: برخی اصرار دارند تا ناکارآمدی‌شان در گینس ثبت شود

بذرپاش: برخی اصرار دارند تا ناکارآمدی‌شان در گینس ثبت شود

مهرداد بذرپاش با بيان اينكه ظاهرا برخی اصرار دارند تا ناکارآمدی‌شان در کتاب رکوردهای گینس ثبت شود گفت: مدیریت علمی یعنی کشور را با آزمودن و خطا اداره نکردن، کشور آزمایشگاه نیست که روش‌های ذهنی خود را در آن تست کنیم.

مهرداد بذرپاش در مراسم بزرگداشت شهدای طلبه همدان و یادبود روحانی شهید همدانی «حجت‌الاسلام مصطفی قاسمی» اظهار کرد:‌ شهادت مظلومانه این روحانی، فراتر از همه تحلیل‌های سیاسی و اجتماعی و تائیدکننده اعتقاد به مهدویت و درک شرایط آخرالزمانی است.

وی گفت:‌ این امکان وجود داشت تا تقدیر دیگری برای این برادر عزیز رقم بخورد و به مرگ طبیعی از دنیا برود اما خواست خدا این بود که به شهادت برسد و قطعا این افتخار، نشانه منتخب بودن اوست.

این عضو هیأت علمی دانشگاه با بیان اینکه ریشه‌یابی این جنایت و مواجهه امنیتی با مسببان آن ضروری است گفت: بنده می‌خواهم از زاویه دیگری به ماجرا نگاه کنیم، به رغم تلخی این حادثه، ببینیم که باب شهادت هنوز هم برای مدافعان از دین و انقلاب باز است؛ چه در میدان نبرد مستقیم و چه در کوچه و خیابان بر اثر ترور.

هزاران روحانی شهید، سند خدمت و حمایت از مردم هستند

وی افزود: به گفته دکتر شریعتی، هیچ آخوند نجف رفته‌ای پای هیچ قرارداد خائنانه‌ای را امضا نمی‌کند، حالا باید بگوییم هزاران روحانی شهید، سند خدمت و حمایت از این مردم و مصالح کشورشان هستند.

بذرپاش با بیان اینکه این سند خدمت، قدمت تاریخی دارد تأکید کرد: امروز هم همین روحانیت خدوم و مردمی است که هم در شام و عراق و هم در خیابان‌های همدان خونشان مظلومانه به زمین می‌ریزد.

وی ادامه داد: نتیجه این ترورهای وحشیانه این خواهد شد که روحانیت انقلابی بیشتر به لباس و مرام خود افتخار کرده و حضور مردمی و اجتماعی‌اش بیشتر شود.

 حتی دشمن می‌داند روحانیت انقلابی و مردمی مرجعیت اجتماعی دارد

این عضو هیأت علمی دانشگاه افزود: القای کینه و کدورت نسبت به روحانیت در این قبیل مسائل باطل است، امروز حتی دشمن و عوامل بی‌سواد و نادانش در داخل می‌دانند که روحانیت انقلابی و مردمی مرجعیت اجتماعی دارد.

وی با تأکید بر اینکه روحانیت جوان و خدوم همچنان در عرصه‌های مختلف پیشقدم هستند گفت: دشمنان در فضای مجازی عقده‌گشایی می‌کنند اما روحانیت در فضای حقیقی و در کنار مردم با آنها زندگی می‌کنند.

بذرپاش با بیان اینکه شهادت این طلبه با ایام شهادت معلم بزرگ انقلاب آیت الله مطهری مصادف شد گفت: مرام قتل و ترور ناجوانمردانه بیانگر این نکته است که دشمن در عرصه فکری و اجتماعی کم آورده است.

وی با اشاره به اینکه روحانی باید روحانی باشد تصریح کرد:‌ روحانی فاصله گرفته از مردم که روحانی نیست، امام(ره) به عنوان یک روحانی اگر از مردم فاصله می‌گرفت، مگر می‌توانست استبداد مورد حمایت استکبار را از کشور بیرون کند؟

اگر امنیت نباشد نه از اقتصاد خبری هست نه حتی از کنسرت و پرده نقره‌ای سینما

این عضو هیأت علمی دانشگاه با بیان اینکه امنیت یکی از دو نعمت بزرگ الهی برای جوامع بشری است و تنها کسانی قدردان آن هستند که دچار ناامنی شده‌اند، افزود: اگر امنیت نباشد نه از اقتصاد خبری است و نه از قانون و نظم و عدالت و خانواده؛ و نه حتی از کنسرت و پرده نقره‌ای سینما.

وی گفت: امنیت برای ملت غیرتمند ایران آنقدر اهمیت داشت که فقط استان پرافتخار همدان بیش از 8 هزار شهید تقدیم این کشور کرد، 14 شهید مدافع حرم و حاج حسین همدانی که گل سرسبد مدافعان حرم است.

بذرپاش خطاب به برخی مسؤولین گفت: از خانه‌های آنچنانی بیرون بیایید و اثر رویکرد لیبرالی خود به کشور را ببینید، امروز اکثر مردم همچون روحانی شهید قاسمی که جهیزیه دخترش را با نماز و روزه‌ قضا تامین کرد، دچار مشکل‌اند؛ کشور را به اینجا رسانده‌اید، حالا باید پاسخ دهید. ظاهرا برخی اصرار دارند تا ناکارآمدی‌شان در کتاب رکوردهای گینس ثبت شود.

کشور را 6 سال به اسم مسکن اجتماعی به رکود کشاندند

وی با بیان اینکه کشور را باید علمی اداره کرد افزود: افزایش بی‌رویه قیمت‌ها و رهاشدگی بازار کجایش علمی است؟ کشور را 6 سال به اسم مسکن اجتماعی به رکود کشاندند.

این عضو هیأت علمی دانشگاه با اشاره به اینکه مدیریت علمی یعنی کشور را با آزمودن و خطا اداره نکردن گفت: کشور آزمایشگاه نیست که روش‌های ذهنی خود را در آن تست کنیم.

وی ادامه داد: اداره‌ علمی کشور یعنی آن خودژنرال‌پندارخسته که چهار دوره تجربه وزارت دارد و هنوز در حال خام‌فروشی نفت است، سر کار نباشد.

بذرپاش افزود: اداره علمی کشور یعنی به نام طرح تحول سلامت، چنین هزینه‌ای به کشور تحمیل نشود؛ یعنی تمام برنامه‌ریزی‌ها صرفا بر مبنای خشکسالی نباشد که گویا اصلا ترسالی نخواهیم داشت و چنین حادثه بزرگی مانند سیل رخ نمی‌داد.

وی افزود: سهمیه‌بندی بنزین که در گذشته مدت‌ها کار شد و برای اجرای آن، بسیار هزینه شد و کارت سوخت به مردم داده شد، ولی به خاطر رویکرد سیاسی آن را جمع کردند و حالا مجددا پیگیر اجرا آن هستند. کدام دادگاه باید به این مسائل رسیدگی کند؟ کدام عقل سلیمی در این شرایط که تلاطم فزاینده قیمت‌ها بی‌سابقه است، تصمیم به افزایش قیمت بنزین می‌گیرد؟

آقازاده‌های واقعی انقلاب مردم همدان هستند

این عضو هیأت علمی دانشگاه با بیان اینکه آقازاده‌های واقعی انقلاب مردم همدان هستند گفت: نسل جوان و مومن و انقلابی از نسل شهیدآوینی در نگاه نو و متفاوت از نسل شهیدان همت و باکری در رشادت است. از نسل شهیدشهریاری در علم و فناوری است که نمونه‌ آن، جوان همشهری شما، مصطفای شهید است.

وی افزود: انقلاب از چهل سالگی و سن پختگی عبور کرد اما بعضی از مسوولان هنوز از رفتار کودکانه دست برنداشتند؛ اقداماتی همچون نازکردن برای مردم، لجبازی در مقابل خواست ملت و با یک آبنبات گول رقیب را خوردن.

بذرپاش در پایان تأکید کرد: مادر بسیاری از چالش‌‌های پیش روی انقلاب، بی‌عزمی و بی‌همتی است.

انتهای پیام/ 89026/ 40/م

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

جواب سخنگوی شورای نگهبان به اصلاح طلبان تندرو

طحان نظیف

بزرگترین خدمتی که طی سال‌های اخیر به دانشگاه‌ها شد

۱۵۰۰ هکتار زمین با ظرفیت بیش از ۶۰ هزار واحد تامین شده است.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.