سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / آیت‌الله جنتی: عده‌ای اصرار دارند مردم را نسبت به انقلاب دلسرد کنند

آیت‌الله جنتی: عده‌ای اصرار دارند مردم را نسبت به انقلاب دلسرد کنند

همایش تجلیل از یاوران چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب، چراغ راه تلاشگران عرصه مراسم و مناسبت‌ها در باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

دیروز همایش تجلیل از یاوران چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب، چراغ راه تلاشگران عرصه مراسم و مناسبت‌ها در باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تهران برگزار شد. بنا بر این گزارش، تجلیل از دستگاه‌های عضو کمیته‌های مختلف چهلمین سالگرد بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی، تبیین رهنمودهای مقام معظم رهبری در زمینه تشریح دقیق و درست دستاوردهای چهل ساله نظام جمهوری اسلامی یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این همایش بود. این گزارش می‌افزاید ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور به عنوان مسئول کمیته مساجد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یکی از دستگاه‌های فعالی است که در همایش تجلیل از یاوران چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مورد تجلیل قرار گرفت.

آیت‌الله علی جنتی، رئیس‌مجلس خبرگان رهبری که در این همایش به سخنرانی پرداخت در بخشی از سخنانش گفت: خداوند ما را در میدان نبرد پیروز کرد و در جنگ نرم، جنگ اقتصادی و جنگ فرهنگی نیز همین کار را می‌کند. قدرت خداوند تصور ناشدنی است. این خداوند بود که مردم ما را در روز بیست و دو بهمن سال گذشته با این حد گرفتاری‌های اقتصادی و تحریم‌های دشمنان به میدان آورد به طوری که حضور مردم بیشتر از سال‌های گذشته بود. دل در دست خدا است او است که دل‌ها را محکم می‌کند یا می‌لرزاند.

جنتی در بخشی دیگر از سخنانش تاکید کرد: خودمان باید دلگرم باشیم و مردم را نیز دلگرم کنیم. عده‌ای که اصرار دارند مردم را دلسرد کنند، قدرت خداوند را قبول ندارند زیرا خداوند می‌فرماید از دشمن نترسید بلکه از من بترسید.

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور نیز در این همـایـش به سخنرانی پرداخت و گفت: دشمنان ادعا می‌کردند که مردم ایران چهلمین سالگرد انقلاب شان را نخواهند دید ولی به کوری چشم آنها  این سالگرد باشکوه‌تر و عظیم‌‌تر از سال‌های قبل برگزار شد. همچنین دشمنان قصد داشتند تا ۱۳ آبان را  تبدیل به یک جریان تنشی بزرگ علیه انقلاب اسلامی‌کنند ولی این مراسم تبدیل به یک جریان بزرگ علیه آنها شد.

در این مراسم با اهدای تابلو فرشی از رحمانی فضلی وزیر کشور تقدیر به عمل آمد. همچنین از خبرگزاری‌های فارس، ایسنا، شبستان، تسنیم، باشگاه خبرنگاران و تعدادی از رسانه‌های تصویری از جمله صداوسیما جمهوری اسلامی به وسیله اهدای لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

قدردانی وزیر کشور از رهبر معظم انقلاب

رهبر معظم انقلاب

انقلاب اسلامی از ایران قطب قدرت ساخت

جک گلدستون استاد جامعه‌شناس و متخصص انقلاب‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.