سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / افزایش 2 برابری گرسنگان در انگلیس

افزایش 2 برابری گرسنگان در انگلیس

طی 15 سال اخیر تعداد بزرگسالان انگلیسی که به دلیل درآمد پایین توانایی خرید مواد غذایی را ندارند، بیش از دو برابر افزایش یافته است.

نتایج یک بررسی آماری نشان می‌دهد طی 15 سال اخیر تعداد بزرگسالانی که به دلیل درآمد پایین توانایی خرید مواد غذایی را ندارند، بیش از دو برابر افزایش یافته است.

تجزیه و تحلیل داده‌ها همچنین نشان می‌دهد 46 درصد از بزرگسالان دچار ناامنی غذایی هستند؛ در سال 2016 نیز یک والدین از هر سه والدین در تلاش برای تأمین غذای خود بوده‌اند.

دیلی‌میل نوشته است، میزان گرسنگی بزرگسالان انگلیسی در سال 2004 حدود 28 درصد بوده و در مدت 12 سال این نرخ با افزایش 18 درصدی مواجه بوده است.

بررسی‌ها همچنین نشان می‌دهد، افراد ناتوان و معلول بیش از دیگر افراد در معرض بی‌غذایی هستند و روزهایی وجود دارد که آنها اصلا غذا نمی‌خورند.

یونیسف، صندوق کودکان ملل متحد در سال 2017 در گزارشی گفته بود 19 درصد کودکان زیر 15 سال انگلیس در خانواده‌هایی زندگی می‌کنند که با مشکل تامین غذا مواجه هستند.

ارقام اخیرا منتشر شده از سوی یونیسف نشان می دهد از هر پنج فرد جوان زیر پانزده سال یک نفر در شرایط ناامنی غذایی به سر می برد و این کمیته آن را یک «رسوایی » توصیف کرد که نمی‌توان اجازه داد این شرایط ادامه پیدا کند.

 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

فقط خودمان بودیم.

عبدالله گنجی آنچه مهم‌تر است اینکه در آن شب مدافعان مقابل ما، چهار قدرت اتمی دنیا، یعنی امریکا، فرانسه، انگلیس و اسرائیل بودند

طنز/ اوس قربون نترس!

آمریکا و انگلیس

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.