سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / روایت فرمانده لشکر زینبیون از انتشار یک کتاب

روایت فرمانده لشکر زینبیون از انتشار یک کتاب

سردار میثمی فرمانده لشکر زینبیون درباره انتشار کتاب یکی از شهدای این لشکر که سختی‌های زیادی را همراه داشت توضیحاتی داد.

سردار میثمی  فرمانده لشکر زینبیون درباره انتشار کتاب‌هایی در حوزه مقاومت و ثمرات آنها اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره نسبت به چاپ و نشر کتاب شهدا و مدافعان حرم توجه ویژه دارند.

وی با اشاره به لشکر زینبیون تصریح کرد:‌همانطور که همه مردم می‌شناسند زینبیون از مظلوم‌ترین و شجاع‌ترین نیروهای مدافع حرم بودند که در سوریه از خود اثرات مثبتی را به یادگار گذاشتند و اگر بخواهیم در بین سایر گروه‌های مقاومت قیاسی کنیم، نقش اول را به لحاظ مبارزه و شجاعت و ایستادگی در منطقه این گروه ایفا کرده‌اند. چرا که جسارت آنها زبانزد است.

وی با بیان اینکه ما برای شهدای مدافع حرم زینبیون که با سایر نیروهای مقاومت متفاوت بودند باید آثار بیشتری را خلق کنیم، گفت:‌این شهدا جزو نیروهای مردمی و خودجوش پاکستان بودند که با شناخت کامل از دشمن و بصیرت به روز به میدان مقاومت پای گذاشتند و مقابل فتنه بزرگی را در منطقه گرفتند. نسل آینده ما باید بداند برگ زرینی که در این برهه رقم خورد توسط چه کسانی بوده.

وی افزود:‌امروز وظیفه ماست که شناختی که از آنها داریم به نسل جوان و نسل آینده منتقل کنیم.

سردار میثمی تاکید کرد:‌ اولین کتاب از اقداماتی که تداوم نیز خواهد داشت به نام «عاشقان ایستاده می‌میرند » منتشر شده که یکی از کارهای خوب شمرده می‌شود و نمونه‌ای از یکی از مقاوم‌ترین شهدای پاکستانی است. هر چند چاپ کتاب به راحتی صورت نگرفته چرا که پاکستانی‌ها اردو زبان هستند اما تلاش‌هایی شد تا این کتاب منتشر شد.این کتاب برای رهبر انقلاب هم ارسال شده که امیدواریم مورد توجه ایشان قرار گیرد.

گفتنی است، «عاشقان ایستاده می‌میرند » زندگی نامه داستانی رزمنده شیردل لشکر زینبیون،‌ شهید سید محمد خوشبو(عدیل) است که از سوی انتشارات شهید کاظمی عرضه شده است.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

کتاب سربلند میدان ..را بخوانید

سرگذشت و زندگی سردار شهید سیدمحمد حجازی

استقبال از کتابی که رهبر انقلاب خواندن آن را توصیه کردند

مجموعه ۱۵ جلدی "سرگذشت استعمار"

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.