سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / تشییع باشکوه پیکر مطهر طلبه شهید همدانی با حضور انبوه مردم ولایت‌مدار

تشییع باشکوه پیکر مطهر طلبه شهید همدانی با حضور انبوه مردم ولایت‌مدار

پیکر طلبه همدانی حجت‌الاسلام مصطفی قاسمی دیروز (دوشنبه) با حضور جمع زیادی از مردم مومن و مسئولان در میدان مرکزی شهر همدان تشییع شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان در این آیین گفت: از مسئولان می‌خواهیم که فضای مجازی را به خوبی مدیریت کنند.

حجت‌الاسلام حبیب‌الله شعبانی موثقی اظهار داشت: مدیریت فضای مجازی کار دشواری نیست بلکه می‌توان شبکه اطلاعات ملی را راه‌اندازی کرد.

وی با بیان اینکه مراجع تقلید در نشست‌های عمومی و خصوصی نسبت به وضعیت فضای مجازی بارها تذکر دادند افزود: با وجود اینکه قاتل این طلبه به هلاکت رسید اما باید با کسانی که در فضای مجازی این افراد را تشویق و امنیت مردم را به خطر می‌اندازند، برخورد شود.

حجت‌الاسلام شعبانی موثقی ادامه داد: خواسته تمامی مسئولان، مردم و روحانیت احساس امنیت است.

امام جمعه همدان ادامه داد: اگر درگیری مسلحانه در میدان اصلی شهر و زمان پرتردد رخ می‌داد باید شاهد یک فاجعه و جان‌باختن شمار زیادی از شهروندان بودیم.

حجت‌الاسلام شعبانی موثقی حضور چشمگیر مردم در تشییع پیکر این روحانی را موید ارادت و محبت و ارتباط مردم به این قشر دانست و گفت: مردم این استان به روحانیت توجه ویژه‌ای دارند.

وی تصریح کرد: جایگاه روحانیت در بین مردم همچنان محفوظ است چرا که آنها دلسوز‌ترین قشر برای مردم هستند.

امام جمعه همدان با بیان اینکه همدان دارالمومنین است گفت: در این شهر اراذل و اوباش نباید احساس امنیت کنند.

در این مراسم پس از قرائت پیام آیت‌الله نوری همدانی توسط حجت‌الاسلام انصاری، نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت:  بار دیگر از رهبر معظم انقلاب می‌خواهیم مدیریت فضای مجازی را از دولت گرفته و به دست گروهی که صلاح می‌دانند بسپارند.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام

«مصطفی قاسمی» 46 ساله ظهر شنبه مقابل مدرسه حوزه علمیه آیت‌الله ملاعلی معصومی همدانی واقع در خیابان شهدا به ضرب 2 گلوله به قتل رسید.

وی امام جماعت مسجد «حاج کربلایی علی» معروف به «حاج کبلعلی» واقع در امامزاده عبدالله همدان و مسئول سابق کتابخانه مدرسه آیت‌الله «دامغانی» بود.

پس از قتل این روحانی ابتدا چهار تن از همدستان و دوستان نزدیک قاتل دستگیر شدند سپس ساعت 4 و 25 دقیقه روز یک‌شنبه پس از 20 دقیقه درگیری مسلحانه قاتل به هلاکت رسید.

روز یک‌شنبه هیئتی از سوی حضرات آیات عظام حسین نوری همدانی و لطف‌الله صافی گلپایگانی در منزل این روحانی همدانی حضور یافتند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

کتک زدن یک طلبه برای نگفتن جاوید شاه

بخش هایی از قسمت دهم فصل دوم سریال سرزمین مادری را مشاهده می نمایید. این قسمت از سریال به جنایات پهلوی در مدرسه فیضیه می پردازد.

۶۴ بمب قرار بود در مراسم سالگرد شهید سلیمانی منفجر شود/ برای تشییع شهدا تهدیداتی ‌وجود داشت

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان کرمان

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.