سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / توضیحاتی مهم در مورد «جمعیت امام علی»

توضیحاتی مهم در مورد «جمعیت امام علی»

1- جمعیت موسوم به امام علی(ع) توسط شارمین میمندی‌نژاد تأسیس شده و توسط همسرش زهرا رحیمی به عنوان مدیرعامل گردانده می‌شود.

2- شارمين ميمندي نژاد فرزند محمدحسين ميمندي نژاد است كه از وابستگان دربار پهلوي بود و ضمن دوستي نزديك با ارتشبد فردوست از مواهب دفتر ويژه اطلاعات بهره مي‌برد و همچنين از رابطان انگلستان به حساب مي‌آمد

3 – محمدحسين ميمندي نژاد پیش از انقلاب اسلامی به نشر افكار ضد دین و التقاطي خود در نشريه رنگين كمان می‌پرداخت و آشكارا ضمن توهین به مقدسات و ائمه معصومین(ع) وقایع تاریخی و مذهبی شیعیان نظیر واقعه غدير را زیر سؤال می‌برد.

4 – اما ماجرای این تشکیلات و مؤسس آن وقتی جالب می‌شود که بدانیم شارمین میمندی‌نژاد مدعی است روح امیرالمؤمنین(ع) (و یا جلوه‌ای از روح ایشان) در کالبد او حلول کرده است و وجود او را سراسر درد برای کودکان و یتیمان کرده و از همین رو نام تشکیلات خود را جمعیت امام علی(ع) گذاشته است!

5 – شارمین تا کنون بارها در جلسات عمومی و خصوصی ادعای مشاهده امیرالمؤمنین(ع) را در همان جلسات کرده و خود را به عنوان رابط آن حضرت با مردم و اعضای تشکیلاتش می‌نمایاند!

6 – و اما سوال!
چرا شخصی با سابقه خانوادگی شارمین میمندی‌نژاد و سابقه انحراف فکری و عملی خود و خانواده‌اش مورد غفلت سازمان‌های نظارتی قرار گرفته؟

7 – پدر میمندی نژاد در مجله “رنگین کمان” به چند موضوع اشاره می‌کنه:

۱-مفاتيح الجنان مرحوم محدث قمي را سراسر جعليات و خرافات و اسرائيليات معرفي كرده
۲-شيخ صدوق و كليني را (كليمي زاده) معرفي كرده
۳- ادعا میکند حديث غدير خم را دو نفر ايراني جعل كرده اند

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

نوروز علما/ کمک آیت‌الله شهید بهشتی به همسر در نوروز

شهید آیت‌الله سید محمد حسینی بهشتی

نگاه آیت الله نائینی به ایران

ويدئو/

8 دیدگاه

  1. سلام
    برای این همه اتهام، سند معتبر هم دارید؟؟

  2. شیخ علیرضا برهانی

    سلام علیکم
    بله
    از نزدیک با این جمعیت ملاقات داشته ایم…
    از امام علی (ع) فقط نام ایشان را یدک می کشند و به لحاظ فکری و فرهنگی و اعتقادی بسیتر فاصله دارند…

  3. سلام آقابهنام
    در سند این افراد همین بس که دربرخوردی که با آنها داشتیم و گفتیم خودتان را معرفی کنید در مورد معرفی خودشان به لکنت زبان افتادند و از سوال اصلی که معرفی مسئولشان بود فاصله گرفتند و با درخواست دوستان همراهشان قرار را بر ترک محل ترجیح دادند…
    پیروز و موفق باشید👐

  4. شعر برای دشمنانی مثل داعشیان سوریه بود که شاید برای بالا دستی های این جمعیت هم قابل استفاده باشد.

    ای کلاغ بی‌خبر! از ما به زالوها بگو: 
    باز اگر در جنگل ما قصد خونخواری کنند؛ 
      
    قلعه را روی سر آن قوم ویران می‌کنیم 
    تا که مدت‌ها فقط آواربرداری کنند! 
      
    نور پشت ماست، دست نور فوق دست‌هاست 
    پس سیاهی‌ها نباید سهل‌انگاری کنند
    شاعر: نادری طاهری

  5. اسناد خیانت و وابستگی محمدحسین میمندی‌نژاد سال 1379 در قالب کتابی با عنوان «مجله رنگین‌کمان نو به روایت اسناد ساواک» توسط مرکز بررسی اسناد تاریخی منتشر شده، کافی است نگاهی کوتاه و گذرا به این کتاب بیاندازید

  6. این هایی ک نوشته شده همه اتهام هستن و جایی اثبات نشدن و حرفهای بی ارزشه؛ بالفرض حتی مجرم بودن پدرش چطور پسر را متهم میکنیم؟! اگر از خانواده و خاندان ما کسی مشکلی داشته باشه این اشکال به کل خاندان ما میرسه!!!؟ در همه خاندان ما همه از بدو تولد دل در گروی نظام داشته اند و دارند؟!
    مسئله بعدی اینکه واقعا شارمین میمندی نژاد در کجا و چه جلسه ای حلول روح امیر المومنین رو ادعا کرده اند؟! ادعای رابط بین اعضا و حضرت علی؟!! واقعا اعضایی که بسیاری از آنها از دانشجویان نخبه صنعتی شریف و دانشگاههای درجه یک ایران هستند به نظرتون همچین چیزی رو میپذیرند؟!
    این ها همه تهمت هایی ثابت نشده هستن که از جاهای دیگه کپی شدن و قابل استناد نیستن

  7. درود بر شما جوانان نخبه و باهوش که شما میفرمایید اولا برای همان سالهای نخست هستند و اکنون دیگر اینگونه نیست و دوما اگر هم باشند ، تک بعدی هستند و البته تجربه کافی در زمینه زندگی و آگاهی ندارند اگر چه ممکن است در رشته خودشان نخبه باشند و مسخ شده‌اند. من از نزدیک دیده‌ام که این جوانان که حالا لزوما هم دیگر از دانشگاههای معتبر نیستند چگونه مسخ شده‌اند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.