سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / خیابان‌های لیبرالی!

خیابان‌های لیبرالی!

نامگذاری خیابانها, بوستانها و دیگر معابر و مراکز فرهنگی و غیرفرهنگیِ عمومی, به نامهای افراد غربزده, سکولار, فاقد تقیدات اخلاقی, باورهای اسلامی و انقلابی و حتی بعضا دارای پیشینه عنادورزیهای آشکار با اسلام, انقلاب و نظام جمهوری اسلامی, در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب, توسط شورای_شهر و شهرداری_تهران, بیانگر استیلای فرهنگ لیبرالی و به حاشیه رانده شدن ارزشهای اسلامی و انقلابی بر کشور است.
بعید نیست که بسیاری از کودکان, نوجوانان, و جوانان امروز و فرداهای ما, با مشاهده نامهایی چون فروغ_فرخزاد, سیمین_بهبهانی, محمدرضا_شجریان, توران_میرهادی,… بر این اماکن, از این پس, این افراد را, با آن همه سوابق سوئ فکری و عملی و شخصیتی, الگو و سرمشق خود قرار دهند, و طیفهایی از اهالی هنر و قلم ما نیز به این نتیجه خواهند رسید که دوران هنر و ادبیات ارزشی به سر رسیده است, و برای مقبولیت یافتن نزد مسئولان مملکتی و جامعه, باید راه چنین افرادی را دنبال کنند.
البته از جریان سیاسی ای که برای جلب آراء طیفهایی خاص در “انتخابات”های مختلف,حاضر به ائتلاف با هر جریانی _با هر پیشینه, تفکر و وابستگی ای_ و کمک گرفتن از هر جایی _حتی دشمنان آشکار ملت ایران _است و با اتخاذ این قبیل تصمیمها, عملا دین خود را به این طیفها و جریانها ادا می کند, شاید نتوان توقعی غیر از این داشت. اما سکوت و بی اعتنایی جریانه, تشکلها و چهره های شاخص فکری و فرهنگی و سیاسی کشور, در قبال چنین نامگذاریهای شرم آوری, بی شک علاوه بر ایجاد مسئولیت در پیشگاه الهی, از سوی مردم متدین انقلابی, شهدا, ایثارگران و خانواده های مکرم آنان نیز بخشیده نخواهد شد; و تاریخ, نام این جریانها و افراد را به عنوان خائنان به آرمانهای انقلاب ثبت خواهد کرد.
بنده به عنوان یک خدمتگزار کوچک فرهنگ. این کشور, به سهم خود, این حرکتهای خزنده نفرت انگیز را محکوم می کنم; و از دست مسئولان بی صلاحیت و فاقد غیرت نسبت به آرمانهای امام و شهدا, به خدا شکایت می برم.
ولو بلغ ما بلغ!

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

توضیح سخنگوی شهرداری تهران درباره ساخت مسجد در پارک قیطریه

ساخت مسجد در پارک قیطریه تهران

آقای خاتمی! همراهی با مردم یا همکاری با دشمن؟!

فتنه ۸۸ نتانیاهو آقای خاتمی و دوستان مدعی اصلاحات ایشان را «‌بزرگ‌ترین سرمایه اسرائیل در داخل ایران معرفی کرد‌

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.