خانه / صراط عشق / متون / گروه‌های مقاومت عراق، تروریستی خواندن سپاه را محکوم کردند

گروه‌های مقاومت عراق، تروریستی خواندن سپاه را محکوم کردند

گروه‌های مقاومت اسلامی عراق طی کنفرانس خبری در کنسول‌گری ایران در شهر نجف اشرف، به اقدام آمریکا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی واکنش نشان داد.

مجموعه‌ای از گروه‌های مقاومت اسلامی عراق اقدام اخیر آمریکا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران محکوم کردند.

این گروه‌ها شنبه (۲۴ فروردین) با حضور در کنسول‌گری ایران در شهر نجف اشرف طی یک کنفرانس خبری مشترک، به این اقدام واکنش نشان دادند و تأکید کردند که «این خود واشنگتن است که حامی اول تروریسم است».

به گزارش شبکه عراقی «سومریه»، در همین راستا «ابو فرقد السعداوی»، از مسئولین سازمان «بدر» عراق، تروریستی خواندن سپاه پاسداران از سوی دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا را «مسخره‌بازی» حامی اول تروریسم در جهان خواند و گفت: «این آمریکا است که داعش، جبهة النصره و سایر گروه‌های تروریستی را بنا به اعتراف رهبرانشان ایجاد کرده است».

او گفت که سازمان بدر با ملت مسلمان ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ابراز همبستگی می‌کند؛ چرا که اگر آن‌ها به عراق کمک نمی‌کردند، امروز چهار یا پنج کشور به دست داعش افتاده بودند.

دولت آمریکا به ریاست دونالد ترامپ، ۱۹ فروردین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را تروریستی خواند. شورای عالی امنیت ملی ایران نیز در واکنش به این اقدام، متقابلا نظامیان آمریکایی حاضر در منطقه غرب آسیا را تروریستی اعلام کرد.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

طنز/ بند کفش!

غربگرا‌ها و نیکی هیلی‌ نماینده آمریکا

هشدار سی‌ان‌ان درباره وقوع جنگ داخلی در آمریکا / ترامپ: من انتخاب نشوم در آمریکا حمام خون به راه می‌افتد

ترامپ دیوانه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.