سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / ترامپ و بن‌سلمان، قاتلان کودکان یمن از رعایت نشدن حقوق بشر در ایران حرف زدند!

ترامپ و بن‌سلمان، قاتلان کودکان یمن از رعایت نشدن حقوق بشر در ایران حرف زدند!

رئیس‌جمهور آمریکا و ولیعهد عربستان که به دلیل جنایات متعدد از جمله کشتار کودکان یمنی، مورد اعتراض و نفرت افکار عمومی جهانیان قرار دارند، طی تماس تلفنی، در‌باره وضعیت حقوق بشر در ایران صحبت کردند!

کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد، «دونالد ترامپ» و «محمد بن سلمان» طی تماس تلفنی، گفت‌و‌گوی «سازنده ای» را درباره نقش عربستان در تضمین ثبات خاورمیانه و اعمال فشار بر ایران و همچنین اهمیت مسائل حقوق بشری داشته‌اند.

این گفت‌و‌گوی تلفنی در حالی صورت گرفت که ترامپ و بن سلمان به خاطر جنایات متعدد علیه بشریت، شدیدا مورد نفرت و اعتراض جهانیان هستند. جنایات در سوریه و عراق و به ویژه کشتار کودکان یمنی توسط ترامپ و بن سلمان، آنها را نزد جهانیان منفور کرده است.

ترامپ نمی‌فهمد

یکی از مشاوران رئیس‌جمهور آمریکا با بیان اینکه ترامپ سیاست‌های حکومتی را نمی‌فهمد و درک این سیاست‌ها برای او مشکل است گفت:«ترامپ تا وقتی حکومت کردن را یاد نگیرد، هرگز در مرزها به موفقیت دست پیدا نخواهد کرد.»

این مشاور ترامپ در گفت وگو با «سي‌ان‌ان» افزود، ترامپ در تلاش برای اجرای سیاست مهاجرتی خود و کشیدن دیوار در مرز با مکزیک، پاکسازی کامل وزارت امنیت داخلی آمریکا را در دستور کار قرار داده است.

همزمان با بالاگرفتن خشم رئیس‌جمهور بر سر مهاجرت غیرقانونی به آمریکا و یک روز پس از استعفای اجباری وزیر امنیت داخلی، «کرستِن نی یلسِن» رئیس‌دستگاه پلیس مخفی این کشور هم از سمت خود کناره‌گیری کرد.

بحران سیاسی

«ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه تأکید کرد، تحقیقات «رابرت مولر» در مورد ادعای تبانی ترامپ و دولت روسیه در جریان انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۱۶ آمریکا، نشان‌‌ می‌دهد که نظام سیاسی آمریکا دچار بحران است.

رئیس‌جمهور روسیه افزود: تحقیقات «رابرت مولر» بازرس ویژه این پرونده جنجالی، تنها مصرف داخلی داشته و نشان می‌دهد که نظام سیاسی آمریکا با چه بحران عمیقی دست و پنجه نرم می‌کند.پوتین خاطرنشان کرد: این تحقیقات که کاملاً پوچ و مُهمل بوده، (با این حال) ماه‌ها در صدر اخبار رسانه‌های آمریکایی قرار داشته است. چنین حملاتی علیه ترامپ، نشان‌دهنده بخشی از بحران در نظام سیاسی آمریکا است. رهبران سیاسی آمریکا اختلافات آشکاری با یکدیگر دارند، زیرا منافع حزبی را به منافع ملی ترجیح می‌دهند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

فقر در میان کودکان انگلیس از کنترل خارج شده است

کودکان انگلیس

طنز/ بند کفش!

غربگرا‌ها و نیکی هیلی‌ نماینده آمریکا

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.