خانه / صراط عشق / متون / آرامش به کهریزک برگشت

آرامش به کهریزک برگشت

مدیر روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک از برقراری امنیت، آرامش کامل و روال عادی برای ساکنان مجموعه بزرگ کهریزک خبر داد.

temprop=”articleBody”>

محسن پزشکی مدیر روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک اظهار داشت: ساعت ۲ بامداد شب گذشته در پی طغیان رودخانه کن در تقاطع جاده قدیم قم و اسماعیل آباد از قسمت جنوب غربی مجموعه کهریزک سرریز آب با ورود به تعدادی از ساختمان‌ها مشکلاتی را ایجاد کرد.

وی ادامه داد: شهرک مسکونی زوج‌های معلول یکی از بخش‌هایی بود که درگیر آب گرفتگی شدید شد که فوراً نسبت به تخلیه ۲۵ زوج معلول ساکن در این شهرک اقدام و به محل امنی انتقال یافتند.

مدیر روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک با اعلام اینکه ساختمان اداری قدیم آسایشگاه مورد آسیب و تخریب جدی قرار گرفته است، تصریح کرد: این محل برای بایگانی اسناد و نگهداری سیستم‌های در طبقه زیرین قرار داشته که اسناد به طور کامل از بین رفته و به سیستم‌ها، تجهیزات و ساختمان خسارت زیادی وارد شده است که برآورد آن در حال حاضر ممکن نیست.

پزشکی با بیان اینکه هیچ مشکلی در حال حاضر در مجموعه کهریزک وجود ندارد، افزود: با تلاش تمام عوامل امدادی و خدمات‌رسان به خصوص آتش‌نشانی آب کامل تخلیه شده و ایمنی در مرکز برقرار شد و پس از پاکسازی شهرک و کاهش شدت بارش زوج‌های معلول به محل زندگی خود برگردانده شدند و شرایط و روال عادی برقرار است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر اختلالاتی در سیستم برق، مخابرات و اینترنت مجموعه وجود دارد، خاطرنشان کرد: امیدوارم با تلاش مسؤولان این مشکلات رفع شود و سپس در گام بعدی با عادی شدن شرایط جوی با برآورد خسارات وارده با کمک نهادهای مختلف برای جبران صدمات این حادثه اقدامات لازم صورت گیرد.

مدیر روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک در پایان با تشکر از زحمات نیروهای آتش نشانی، پس از دلشوره، استرس و نگرانی روز گذشته در حال حاضر آرامشی کامل را در مجموعه کهریزک حاکم دانست و گفت: ۱۷۵۰ نفر ساکن معلول، سالمند و بیمار ام اس در آسایشگاه ۴۰ هکتاری خیریه کهریزک در ۲۴ بخش بستری در امنیت و ایمنی کامل و روال عادی به سر می برند و خوشبختانه به جز خسارت مالی به هیچکس آسیبی نرسیده است.

 

منبع: فارس

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

پرستاری که به سراغ خدمت در آسایشگاه رفت

بدون تعارف با پرستاری که پس از بازنشستگی به سراغ خدمت در آسایشگاه سالمندان رفت

اینجا خبری از مرگ آرزوها نیست!

عبدالرضا حدادی معلول جسمی حرکتی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.