سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / توصیف ویژه مقام معظم رهبری درباره شهید سمائی

توصیف ویژه مقام معظم رهبری درباره شهید سمائی

همسر شهید سردار غلامرضا سمائی گفت: مقام معظم رهبری در دیدار با خانواده شهید سمائی، از وی به‌عنوان شهید ویژه یادکردند.

فاطمه عابدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد بابیان اینکه فرزندان من همواره منتظر بودند تا مقام معظم رهبری دریکی از شب‌های نوروز به منزل ما بیایند، گفت: حتی دختر بزرگم شبی خواب دید که رهبر انقلاب به منزل ما می‌آیند.

همسر شهید سردار غلامرضا سمائی با اشاره به اینکه یکی از دوستان این شهید با ما تماس گرفت و به حضور خود و برخی از خادمان حرم در منزل ما اشاره کرد، متذکر شد: او و تعدادی از هیأت همراه مقام معظم رهبری در ساعت 18 به منزل ما آمدند و حدود ساعت 20:45 دقیقه مقام معظم رهبری به منزل ما آمدند.

وی ادامه داد: ایشان وقتی به منزل ما آمدند، مقابل عکس شهید سمائی ایستادند و گفتند، این شهید ویژه است، زیرا معمولاً جوانان برای دفاع از حرم می‌روند و حال و هوای آن‌ها متفاوت است، اما شهید سمائی در حالی برای دفاع از حرم رفت و شهید شد که خانواده و نوه و فرزندان بزرگ داشت.

عابدزاده بابیان اینکه شهید سمائی در زندگی شخصی خود نیز ویژه بود، اضافه کرد: مقام معظم رهبری با فرزندان من نیز صحبت و آن‌ها را راهنمایی کردند.

عابدزاده بیان کرد: رهبر انقلاب به جوانان گفتند، ما نیروی حزب‌اللهی و کارآمد می‌خواهیم، جوانان با حضور و فعالیت خود سبب رونق تولید می‌شوند، کارایی آن‌ها باید ارتقا یابد و ولایت مدار باشند.

 همسر شهید سردار غلامرضا سمائی بیان کرد: حضور مقام معظم رهبری در منزل ما حال و هوایی خاص داشت، ایشان با حضورشان، منزل ما را نورانی کردند.

گفتنی است سردار سمائی پس از جنگ تحمیلی مسئولیت‌هایی را در سپاه پاسداران به عهده گرفت اما باوجوداینکه به سن بازنشستگی رسیده بود با شروع جنگ سوریه آرام ننشست و به‌صورت داوطلبانه به‌عنوان نیروی مستشار عازم جبهه سوریه شد.

شهید غلام‌رضا سمائی در پنجمین روز  آبان  سال 95 و پس از عمری مجاهدت هنگام عملیات مستشاری در حومه حلب ، مزد سال‌ها رزمندگی‌اش را گرفت و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

70031

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

ویژگی های کره جنوبی

کره جنوبی انگل

خرید جت شخصی برای عموم کشور آزاد است

پاورقی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.