سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / ضدولایت از نظر رهبر انقلاب

ضدولایت از نظر رهبر انقلاب

بعضیها نظرات کارشناسی میدهند، با نظر رهبری مخالف است، میگویند آقا این ضد ولایت است. من به شما عرض بکنم؛ هیچ نظر کارشناسی ای که مخالف با نظر این حقیر باشد، مخالفت با ولایت نیست؛ دیگر از این واضح‌تر؟! نظر کارشناسی، نظر کارشناسی است. کار کارشناسی، کار علمی، کار دقیق به هر نتیجه‌ای که برسد، آن نتیجه برای کسی که آن کار علمی را قبول دارد، معتبر است؛ به هیچ وجه مخالفت با ولایت فقیه و نظام هم نیست.
به هر حال هیچگاه اعلام نظر کارشناسی و نظر علمی، معارضه و مبارزه و مخالفت و اعلام جدائی از رهبری و ولایت و این حرفها به حساب نمی‌آید و نباید بیاید. (16 مرداد 91)

رهبرانقلاب:
مراقب باشيد، مواظب باشيد، نمي شود هر كسی را به مجرد يك خطائی يا اشتباهی گفت منافق؛ نميشود هر كسی را به مجرد اينكه يك كلمه حرفی برخلاف آنچه كه من و شما فكر ميكنيم، زد، بگوئيم آقا اين ضد ولايت فقيه است. در تشخيصها خيلي بايد مراقبت كنيد… در تشخيصها و در مصداقهای مختلف دقت بشود. بی‌دقتی در مصداقها، گاهی اوقات ضررها و لطمات بزرگی خواهد زد. (14 آذر 88)

رهبرانقلاب:
اين برادر عزيزمان ميگويد «ضد ولايت فقيه» را معرفی كنيد. خوب، «ضد» معلوم است معنايش چيست؛ ضديت، يعنی پنجه در افكندن، دشمنی كردن؛ نه معتقد نبودن. اگر بنده به شما معتقد نباشم، ضد شما نيستم؛ ممكن است كسی معتقد به كسی نيست. البته اين ضد ولايت فقيه كه در كلمات هست، آيه‏ مُنزل از آسمان نيست كه بگوئيم بايد حدود اين كلمه را درست معين كرد؛ به هر حال يك عرفی است. اعتراض به سياستهاي اصل 44، ضديت با ولايت فقيه نيست؛ اعتراض به نظرات خاص رهبری، ضديت با رهبري نيست. دشمنی، نبايد كرد. دو نفر طلبه كنار همديگر مي‏نشينند؛ خيلي هم با هم رفيقند، خيلي هم با هم باصفايند، همدرس هستند، مباحثه ميكنند، حرف همديگر را رد ميكنند؛ اين حرف او را رد ميكند، آن حرف اين را رد ميكند. ردكردن حرف، به معنای مخالفت كردن، به معنای ضديت كردن نيست؛ اين مفاهيم را بايد از هم جدا كرد. (17 مهر 86)

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

شعرخوانی مصطفی تبریزی در دیدار شاعران با رهبر معظم انقلاب

ويدئو/

افشای خط نفاق، شیوه امام حسن علیه‌السلام

رهبر معظم انقلاب

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.