سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / خاخام صهیونیست به جمع کشته‌های عملیات «آرییل» افزوده شد

خاخام صهیونیست به جمع کشته‌های عملیات «آرییل» افزوده شد

یک خاخام صهیونیست که در عملیات کرانه باختری زخمی شده بود، امروز کشته شد. رژیم صهیونیستی هنوز موفق نشده مجری عملیات «آرییل» را بازداشت کند و به جای آن برخی اعضای خانواده او را بازداشت کرده است.

چند روز از عملیات جوان 19 ساله فلسطینی «عمر امین یوسف ابولیلى» در نزدیکی شهرک صهیونیستی «آرییل» در «سلفیت» کرانه باختری می‌گذرد و رژیم صهیونیستی هنوز موفق به دستگیری وی نشده است.

طی این عملیات که با تیراندازی، سلاح گرم و سرد همراه بود دو صهیونیست کشته و دست‌کم چهار نفر زخمی شدند.

وبگاه خبری «فلسطین الیوم»، خاخام «آخیعاد ایتنگر» که بشدت مجروح شده بود، نیز به جمع کشته شدگان افزوده شد.

بر اساس گزارش‌ها، وی از خاخام‌های افراطی معروف و از حامیان گروه‌ «تدفیع الثمن (پرداخت هزینه)» است که عملیات‌های نژادپرستانه زیادی علیه فلسطینی‌ها انجام می‌دهند.

«صالح النعامی» کارشناس امور اسرائیلی درباره وی نوشت، ایتنگر از مسئولان مدرسه دینی نظامی در شهرک صهیونیستی «عیلی» است که بسیاری از فرماندهان نظامی از آن فارغ‌التحصیل شده‌اند. از جمله شاگردان این مدرسه «عوفر ونتور» فرمانده تیپ ویژه «گفعاتی» در جنگ 2014 علیه نوار غزه است که مسئولیت کشتار «جمعه سیاه» در رفح با اوست.

جمعه سیاه، کشتار وحشتناکی بود که توسط صهیونیست‌ها در روز اول آگوست 2014 صورت گرفت و در ساعات اولیه آن 140 فلسطینی شهید و صدها نفر زخمی شدند.

وبگاه «قدس پرس» نیز در همین ارتباط نوشت، رژیم صهیونیستی هشت فلسطینی را در کرانه باختری بازداشت و به مکان نامعلومی انتقال داد.

نظامیان رژیم صهیونیستی همچنین به منزل خانواده عمر امین یوسف ابولیلی در شهر «الزاویه» در نزدیکی قدس یورش بردند و امکان تخریب آن (به دلیل انجام عملیات استشهادی) را بررسی کردند.

بر اساس این گزارش، نظامیان صهیونیستی از پدر و مادر عمر بازجویی کردند و برادر 15 ساله وی را با خود بردند؛ علاوه اینکه بسیاری به بسیاری از وسایل منزل آنها آسیب زدند.

رژیم صهیونیستی از دیروز تا کنون دست به جستجوی گسترده در روستاها و مناطق نزدیک به محل عملیات زده و تلاش‌های اطلاعاتی بسیاری برای مشخص کردن مکان مجری عملیات در جریان است.

بر اساس گزارش‌ها، رژیم صهیونیستی در حال بررسی فیلم دوربین‌های مداربسته در امکان عمومی است تا شاید از میان آن سرنخی پیدا کند.

ص

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

بدمستی و پایکوبی در جشن پوریم

جشن پوریم یا همان جشن ایرانی‌کشی یهودیان چیست و چه ارتباطی با سیزده بدر دارد؟ …

شکنجه‌های غیرانسانی صهیونیست‌ها علیه اسرای کودک فلسطینی

اسرای کودک فلسطینی در زندان‌های رژیم اشغالگر در معرض وحشیانه‌ترین شکنجه‌ها قرار دارند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.