سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / فروش اینترنتی مستند «نفوذی» آغاز شد

فروش اینترنتی مستند «نفوذی» آغاز شد

در مورد سوژه این مستند اطلاعات آرشیوی بسیار کمی وجود دارد به شکلی که از او فقط دوعکس ۳ در ۴ در آرشیوها وجود دارد که یکی که مربوط به قبل از انقلاب و یکی هم مربوط به بعد از انقلاب است و حتی از او یک کپی شناسنامه هم در میان اسناد موجود وجود ندارد و طبیعتا ما نمی‌توانستیم صرفا با همین دو عکس درباره او یک مستند بسازیم.

مستند «نفوذی» تازه‌ترین ساخته جواد موگویی مستندساز و تاریخ‌پژوه است که روایتگر گوشه‌ای از زندگی «مسعود کشمیری» عامل ترور شهیدان رجایی و باهنر است.

 

به گزارش رجانیوز، مسعود کشمیری از جمله نیروهای سازمان منافقین بود که با نفوذ در دستگاه‌های اجرایی کشور زمینه‌ساز بمب‌گذاری در دفتر نخست‌وزیری جمهوری اسلامی ایران در ۸ شهریور ۱۳۶۰ و شهادت شهیدان رجایی و باهنر شد و مستند «نفوذی» به بازخوانی بخش‌هایی از زندگی این فرد پرداخته است.

 

Nofouzi(Ti-1)-RF-CinemaMarket.ir_.mp4 | دانلود فیلم 

 

حتی یک کپی شناسنامه از کشمیری موجود نیست!

 

جواد موگویی کارگردان مستند «نفوذی» در گفت و گویی در ارتباط با دلیل تصمیمش بر ساخت این مستند گفت: در مورد سوژه این مستند یعنی مسعود کشمیری اطلاعات آرشیوی بسیار کمی وجود دارد به شکلی که از او فقط دوعکس ۳ در ۴ در آرشیوها وجود دارد که یکی که مربوط به قبل از انقلاب و یکی هم مربوط به بعد از انقلاب است و حتی از او یک کپی شناسنامه هم در میان اسناد موجود وجود ندارد و طبیعتا ما نمی‌توانستیم صرفا با همین دو عکس درباره او یک مستند بسازیم.

 

عوامل تولید مستند «نفوذی»  عبارتند از : کارگردان: جواد موگویی، تامین کننده: بنیاد روایت فتح، تدوینگر:محمدحسین امامی، بازیگران:افشین ایمانی، سیدعلی رضازاده، سجاد خراسانی، فرشاد داداشی، محمد بختیاری، مجید پناهی، یدالله لرستانی، حمید قاسم پور و  نویسنده:جواد موگویی

 

مخاطبان رجانیوز میتوانند با استفاده از کد تخفیف خرید اشتراک rajanews این مستند را از سینمامارکت دانلود و تماشا کند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

رکورد ۶ ساله فروش نفت شکسته شد

درآمد ایران به سالانه ۳۵ میلیارد دلار رسیده است

مستند جانباز شهید محمود مشکل گشا

ويدئو/

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.