سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / پامپئو: همچنان از ائتلاف سعودی در یمن حمایت می‌کنیم

پامپئو: همچنان از ائتلاف سعودی در یمن حمایت می‌کنیم

وزیر خارجه آمریکا در یک نشست خبری در واشنگتن بر ادامه حمایت واشنگتن از ائتلاف سعودی علیرغم قطعنامه سنای این کشور در مخالفت با آن تاکید کرد.

مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا در یک نشست خبری در واکنش به قطعنامه سنای این کشور برای دست کشیدن از حمایت از ائتلاف سعودی در جنگ یمن تاکید کرد که واشنگتن همچنان از این ائتلاف در یمن حمایت خواهد کرد. 

وی در ادامه مدعی شد، عربستان سعودی مبالغ زیادی کمک انسانی به یمن اعطا کرده، این در حالی است که هزینه ایران برای کمک انسانی به یمن صفر دلار بوده است.

وی با بیان این توصیفات تاکید کرد که دولت ترامپ قطع حمایت از ائتلاف سعودی را رد می‌کند.

وزیر خارجه آمریکا همچنین با متهم کردن دیوان بین المللی دادگستری به نقض قوانین آمریکا گفت افرادی که از دیوان بین المللی دادگستری درخواست بررسی درباره پرسنل آمریکایی را داشته باشند برای آنها محدودیت ویزا و ورود به خاک آمریکا اعمال خواهیم کرد. هرکسی درباره پرسنل و کارکنان آمریکا در ارتباط با مساله افغانستان در دیوان بین المللی دادگستری موضوعی را مطرح کند اجازه نخواهد داشت وارد خاک آمریکا شود. 

وی در ادامه افزود: اگر واقعا نگران مردم یمن هستید باید از ائتلاف سعودی، که تلاش می‌کند این کشور را از دست نشاندگی جمهوری اسلامی ایران نجات دهد، حمایت کنید. 

م

 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

هشدار سی‌ان‌ان درباره وقوع جنگ داخلی در آمریکا / ترامپ: من انتخاب نشوم در آمریکا حمام خون به راه می‌افتد

ترامپ دیوانه

نقشه دوستان ترامپ در ایران، شرطی‌سازی اقتصاد کشور به انتخابات آمریکا

حسن حسن‌خانی، کارشناس اقتصادی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.