سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / عیار انقلابی بودن داشتن یقه آخوندی و ریش نیست

عیار انقلابی بودن داشتن یقه آخوندی و ریش نیست

امام جمعه جلفا با تاکید بر اینکه عیار انقلابی بودن به داشتن یقه آخوندی، ریش، انگشتر عقیق و عکس گرفتن با امام جمعه نیست، گفت: دوره ظاهرگرایی و صوری‌گرایی گذشته است و امروز، عیار انقلابی بودن، افزایش تولید، پیشرفت در حوزه صادرات، تقویت پایه‌ها و زیرساخت‌های تولید و پیش بردن اقتصاد مقاومتی است.

مام جمعه جلفا با تاکید بر اینکه عیار انقلابی بودن به داشتن یقه آخوندی، ریش، انگشتر عقیق و عکس گرفتن با امام جمعه نیست، گفت: دوره ظاهرگرایی و صوری‌گرایی گذشته است و امروز، عیار انقلابی بودن، افزایش تولید، پیشرفت در حوزه صادرات، تقویت پایه‌ها و زیرساخت‌های تولید و پیش بردن اقتصاد مقاومتی است.

 

‌به گزارش رجانیوز به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام سالار سنجری در آئین افتتاحیه اولین هتل پنج ستاره منطقه آزاد ارس با حضور دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور و مشاور رئیس جمهور، با بیان این مطلب، اظهار کرد: آخرین جنگ ما با تمدن غرب، جنگ اقتصاد از نوع مقاومتی است که اگر مقاومت کنیم، پیروز خواهیم شد.

 

وی با تاکید بر اینکه ما نمی‌توانیم با تقلید از شرق و غرب انقلاب را اداره کنیم، تصریح کرد: در چهلیمن سالگرد انقلاب اسلامی ایران به خوبی پیش رفته‌ایم و حرکات بزرگی انجام شده و این دشمن تراشی خیالی نبوده است، ما از همان زمان جنگ تحمیلی با استکبار مبارزه کرده‌ایم.

 

وی ادامه داد: ۲۳۰ هزار شهید، سند حقیقی مبارزه با استکبار و دشمنان مملکت بوده است، انقلاب اسلامی قدرت سوم نوظهوری بود که از ناتوی غربی عبور کرد، غلط است که ما باید ایدئولوژی را از سیاستمان جدا کنیم؛ در حالی که اقتصاد و سیاست غرب ایدئولوژیک است.

 

سنجری تصریح کرد: امروز روز قدرت ماست، ما تا فروپاشی مارکسیسم پیش رفتیم و تا فروپاشی لیبرالیسم هم پیش خواهیم رفت. وقتی رهبر معظم انقلاب، صحنه درگیری تمدنی را حوزه اقتصاد معرفی کرده‌اند، باید تدابیرمان هم در این خصوص باشد.

 

وی اضافه کرد: امروز در جغرافیای انقلاب اسلامی ایران، سرمایه گذاران از جنس سردارانی هستند که در جنگ ایفای نقش کرده‌اند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

11 پرتاب موفق فضائی در 2 سال و نیم گذشته جلوه تمام‌عیار تبدیل تحریم به فرصت است

تبدیل تحریم و تهدید به فرصت توسط جوانان، متخصصان، دانشگاهیان و نیروهای مسلح در مسیر افتخار و اقتدارآفرینی

برای رسیدن به لیست واحد با گروه های انقلابی گفت‌وگو می‌کنیم

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.