سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / آب در برابر توقف تظاهرات، پیشنهاد تازه صهیونیست‌ها برای مردم غزه

آب در برابر توقف تظاهرات، پیشنهاد تازه صهیونیست‌ها برای مردم غزه

رژیم صهیونیستی اعلام کرده حاضر است آب را به غزه برگرداند به شرطی که ساکنان آن دیگر علیه اسرائیل تظاهرات هفتگی برگزار نکنند!

غزه 11 سالی می‌شود که در محاصره کامل صهیونیست هاست و هیچ یک از کشورهای مدعی دفاع از حقوق بشر و سازمان‌های بین‌المللی عملا کاری برای تحت فشار قرار دادن صهیونیست‌ها انجام نمی‌دهند. این باریکه به شدت نیازمند آب، غذا، دارو و تجهیزات پزشکی است و اگر هر ازچند گاهی یک کشتی کوچک برای رساندن دارو و غذا به سمت این باریکه حرکت کند، از سوی کماندوهای صهیونیست مورد حمله قرار می‌گیرد.

پس از تصمیم ترامپ برای تصاحب کامل قدس و انتقال سفارت کشورش به این شهر و شنیده شدن زمزمه‌های خیانت آن چند کشور مرتجع عربی به اسلام و فلسطینی‌ها در قالب «معامله قرن» فلسطینی‌های ساکن غزه راه‌پیمایی‌های هفتگی را علیه این رژیم آغاز کرده و با بادبادک‌های آتش‌زا صهیونیست‌ها را به دردسر جدی انداخته‌اند.

حالا خبر رسیده صهیونیست‌ها که طی یک سال گذشته نتوانسته‌اند راه‌حلی برای توقف این راهپیمایی‌های هفتگی پیدا کنند، آب را گرو گرفته و اعلام کرده‌اند، اگر این تظاهرات متوقف شود، به ساکنان این باریکه آب می‌دهند!

طبق گزارش‌های منتشر شده، رژیم صهیونیستی اعلام کرده در صورتی مشکل کم آبی شدید در باریکه غزه را برای ساکنان محاصره شده این منطقه حل خواهند کرد که فلسطینی‌های ساکن غزه از تظاهرات هفتگی دست بردارند. رژیم صهیونیستی ارسال کمک‌های انسان دوستانه و منابع حیاتی به غزه را به مسائل سیاسی پیوند زده و سعی در بهره‌برداری از این موضوع دارد. سازمان ملل نیز سال گذشته گزارشی را منتشر کرد که در آن اعلام شده بود آب غزه از جمله آب آشامیدنی غیرقابل استفاده است.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

وعده صادق هیمنه شکست‌ناپذیری اسرائیل را فرو ریخت

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور

لالایی موشک ها

یک شهروند فلسطینیِ ساکن غزه گفت: پس از ۱۹۰ روز حمله به نوار غزه، یکشنبه شب، آرامترین شب نوار غزه بود.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.