ما منتظریم

بسم الله الرحمن الرحیم

باز هم بهار از راه رسید، با تمام زیبایی و طراوتش، زمین در مقابل چشمان ما نفسی دوباره کشید و زنده شد، درختان خشکیده به شکوفه مزین شدند و به ما انسان ها نوید زندگی دوباره دادند.

بهار از پس زمستان و روز ازپی شب می آید و تکرار می شود تا پیام خدارا به ما انسانهای غافل برساند، مایی که تغییرات اطراف عادتمان شده و ذهنِ مغروقِ روزمرگیمان در جستجوی نشانه ها نیست! این صحبت خالق یکتا با ماست! صد حیف از خواب زمستانی ما که در آن جا خوش نموده و قصد بیدار شدن نداریم!

با آمدن هر بهار و گذر هر شب موعد نزدیک و نزدیک تر می گردد، مانیز زمانی کوچ خواهیم کرد و از خواب غفلت بیدار خواهیم شد و با دریافت آنچه بر ما آشکار خواهد گشت به حسرتی کشنده دچار خواهیم شد به همین دلیل یکی از دوران های قیامت یوم الحسره است!

الیس الصبح بقریب؟

لیل دنیا جایش را به صبح خواهد داد، همان گونه که شب تا ابد شب نمی ماند!

سلام آقا! بهار دیگری را شروع کردیم بی آنکه شما را درک کرده باشیم! چقدر از سالمان صرف شما شد؟ چند صبح به یاد شما سر از بالین برداشتیم؟ برای شما چه کردیم؟

مگر نه این که شما به اذن الله ولی زمانه هستید؟ چقدر در زندگیمان دنبال رجوع به شما بودیم و از نداشتن دسترسی سوختیم؟

تا کی دستم بگیری ولی دستت نبینم؟

این المهدی عج؟

مگر نه این که مادر مهربان امت س چشم انتظارند؟ چقدر به اندازه وسع خود برای پایان دادن به این چشم انتظاری تلاش می کنیم؟

چرا ما آدمیان این قدر عهد شکن هستیم؟

سلام آقا! ای آقای همه ی خوبی ها!

ما منتظریم! منتظر قدوم مبارک شما! هر جمعه غروب دلمان می گیرد به یاد شما و به خود دلداری می دهیم شاید این جمعه بیاید! شاید!

نیمه شعبان هم برایتان تولد می گیریم! خوشحالی می کنیم! فیلم های سینمایی متعدد نگاه می کنیم! در خیابان با سر و وضعی که از بیگانه الگو گرفته ایم تردد می کنیم و آهنگ می گذاریم! آخر روز ولادت شماست و ما منتظریم!!!!

خیابان را چراغانی می کنیم، کوچه هارا آب پاشی می کنیم به امید این که به محله ما قدم رنجه فرمایید، اما دلهایمان را گرد گرفته است! حلال با حرام آمیخته شده، حد وحدود ها و تقیدات رنگ باخته،از مرام شما خبری نیست! اطرافمان را حجب قطور پوشانده! به فکر زدودن نیستیم! چون سخت است! مبارزه با نفس می خواهد!تقوی می خواهد! تقید می خواهد! ما فقط منتظریم!

اگر کسی پیدا شود و از شما بگوید، دغدغه اش شما باشید، بخواهد از دل سوخته اش صحبت کند وخواب ما را بر هم زند، بخواهد از حرکت به سوی شما بگوید، محکومش می کنیم! زیرا وظیفه ما در این زمانه فقط انتظار است!!

ما روزی می خوریم، بهره مند از ارزاق الهی هستیم، از قبل وجود گرانبهای شما، نفس می کشیم در حریمی که خداوند آن را حریم شما قرار داده، برای زندگی خود تصمیم میگیریم در قلمرو شما، به کار خود مشغولیم در زمان امامت شما!  راه خود را می رویم در ولایت شما، به دنبال حرف نفس عمارت وجودیمان را بنا می کنیم به وقت خلیفه الّهی شما!  خلاصه هر کاری دلمان بخواهد می کنیم در محضر شما!!!!!!

می دانیم هرکس بمیرد و به امام زمان خود معرفت نداشته باشد به مرگ جاهلیت مرده، پس مطالعه می کنیم شناسنامه شمارا! امید که جاهل از این دنیا نرویم! معرفت را با دانسته یکی می دانیم و دلمان آرام می شود به حب شما!                                               ما منتظریم آقا ! منتظر شما!

دشمن در حال مطالعه اتفاقات آخرالزمان است، باور دارد آمدن شمارا، از تمام امکاناتش بهره می برد برای نرسیدن آن روز، وحشت دارد از لحظه ظهور شما چون می داند آن زمان ، زمان نابودی اوست! تلاش می کند،  دانشکده شیعه شناسی راه می اندازد، هزینه می کند تا نقاط ضعف شیعه را شناسایی نماید، نقشه می کشد، نشانه هارا رصد می کند، حیله می زند، یار گیری می کند، مسلمان را تضعیف و تخریب می کند، سرمایه گذاری مینماید، مملکتی که منسوب به شماست را تحت فشار قرار می دهد، همه را علیه مسلمان می شوراند، تاریخ را مطالعه می کند، گروه های تکفیری به راه می اندازد و بایک تیر دو نشان می زند: با این گروه ها که به نام خدا و رسولش ص جنایت می کنند پیروان و محبان رسول الله ص را سلاخی کرده و نفرت دنیا را به مسلمانِ خود ساخته بر می انگیزد، در مملکت شیعه ماهواره را رایگان قرار می دهد، ندای آزادی سر داده و فساد را ترویج می کند، چون میداند آدمی که فاسد شد دیگر دین را متوجه نمی شود! تفرقه می اندازد و………….دشمن هوشیار و در کمین است، برای آن روز برنامه ریزی می کند!

ولی ما از جایمان بلند نمی شویم! به دنبال شما نمی گردیم، این که شما بی یاور و غریب هستید برایمان جلب توجه نمی کند! احساس نیاز نداریم! دردمان نداشتن دسترسی به شما نیست! اعتراف نمی کنیم که آقا جان! ما کم آورده ایم! خراب کردیم! نابلد بودیم! به دادمان برس!

محبوب شما راکه اکنون ولی فقیه ماست و عافیت و امنیتمان از برکت وجود ایشان است آن طور که باید وقع نمی نهیم! رهنمود های حکیمانه ایشان را که از بصیرت خدایی سرچشمه گرفته تحلیل می کنیم! به دنبال خواست و رضایت ایشان به این نیت که ایشان به دنبال رضایت شماست، نمی رویم! تبعیت از ایشان را بر خود واجب نمی دانیم! سر خود را کلاه می گذاریم که ایشان پیشنهاد می دهند نه دستور! سر تسلیم فرود نمی آوریم! درست رفتار نمی کنیم!!! ایشان هم چون شما غریب مانده است! نمی دویم که حرفشان بر زمین نماند! که اگر ایشان را به راستی نصرت می کردیم از نصرت شما بسیار بهره می بردیم!

عمرشان پر برکت و طولانی باد! سایه مبارکشان بر سر این مملکت و تمامی متبعانشان مستدام باد!

ما منتظریم! منتظر شما! که تشریف بیاورید و به این فساد و خون ریزی و اوضاع آشفته خاتمه دهید!

ایکاش به عشق شما و به نیت سربازی شما، سربازان خوبی برای سید علی می بودیم! سربازانی که چشم به دهان فرمانده دوخته تا بدوند و رضایت ایشان را کسب نمایند! ایکاش اعتماد می کردیم! به خدا! به برنامه های خدا و به رهبرمان که می فرماید : ازسختی های زمانه ، از دشمنی ها نگران نشوید! در حرکت به سوی قله سختی هست ، مشکلات هست، اگر دشمنی نباشد باید به مسیر شک کنیم ! آرام باشید که خدا با ماست!

ایکاش بتوانیم خدایی شویم که انسان های خدایی شجاع هستند به توکل بر او و از دشمن نمی هراسند به امید نصرت او، انسان خدایی چشم دلش به سمت آسمان است ونیازش را در دست بیگانه نمی جوید!

می داند و مارمیت اذ رمیت ولکن الله رمی یعنی چه! ایمان دارد انصار الله را خدا نصرت می کند هر چند تعدادشان قلیل باشد! پس از هیچ چیز نمی هراسد!

خدایا حجب فهم را از ما بزدا تا نور شناس باشیم و کفران نعمت نکنیم و سخن به یاوه نگوییم!

ما منتظریم!!!!  انتظار هم برایمان لقلقه زبان شده، که اگر منتظر بودیم این گونه نبود مراممان!

خدایا مارا از منتظران واقعی حضرت ولی عصر عج قرار بده !

طهورا 22/1/97

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

دعای کمیل با نوای دلنشین مداحان اهل بیت علیهم السلام+تصویر و متن

خدایا! بیامرز برای من آن گناهانی را که پرده حرمتم می‌درد، خدایا! بیامرز

ماه رمضان را برای تفقه در دین و دین‌آموزی مغتنم بشماریم

ماه مبارک رمضان،ماه خدا با برکت و رحمت و مغفرت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.