سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / تداوم انقلاب در گرو اجرای عدالت و مبارزه با فساد است زندگی ‌اشرافی با تفکر انقلابی اسلامی سازگاری ندارد

تداوم انقلاب در گرو اجرای عدالت و مبارزه با فساد است زندگی ‌اشرافی با تفکر انقلابی اسلامی سازگاری ندارد

حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی در اولین پیام خود بعد از انتصاب به سمت ریاست قوه قضائیه تاکید کرد: آینده ایران عزیز و تداوم جریان انقلاب و ارزش‌های آن در گرو اجرای عدالت و مبارزه با فساد است و زندگی ‌اشرافی با تفکر انقلابی اسلامی سازگاری ندارد.

صفحه اینستاگرامی حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی پس از دریافت حکم ریاست قوه قضائیه از رهبر معظم انقلاب، این مطلب را منتشر کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی:«آینده ایران عزیز و تداوم جریان انقلاب و ارزش‌های آن در گرو اجرای عدالت و مبارزه با فساد است و زندگی ‌اشرافی با تفکر انقلابی اسلامی سازگاری ندارد». حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس ‌جدید قوه قضائیه، دیروز با حضور در حرم بنیان‌گذار انقلاب اسلامی، با آرمان‌های امام راحل تجدید بیعت کرد.

اعلام آمادگی دولت

رئیس‌جمهور در پیامی با تبریک انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به سمت ریاست قوه قضائیه، تاکید کرد: اینجانب ضمن اعلام آمادگی دولت تدبیر و امید برای همکاری و تعامل با آن قوه در جهت تحقق آرمان‌های بلند نظام اسلامی و اجرای دقیق قانون اساسی، امیدوارم با حضور جنابعالی در رأس دستگاه قضایی کشور، شاهد تحولات مورد انتظار مردم در گسترش عدالت اجتماعی، احقاق حقوق عمومی و شهروندی، مبارزه جدی و همه‌جانبه با فساد و تحکیم امنیت در همه ابعاد آن از جمله امنیت سرمایه‌گذاری و صیانت از فعالیت‌های سالم اقتصادی در کشور باشیم.

پیام تبریک رئیس ‌مجلس

علی لاریجانی رئیس ‌مجلس شورای اسلامی نیز در پیامی انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی به ریاست قوه قضائیه کشور را به وی تبریک گفت. در بخشی از این پیام آمده است: بحمدالله شما از خادمان و یاران ارزشمند نظام و رهبری می‌باشید و دارای سوابق طولانی به‌ویژه در عرصه قضائی هستید. لازم می‌دانم بر آمادگی و اهتمام مجلس شورای اسلامی در راستای افزایش همکاری و هم‌افزایی و توسعه روابط با قوه قضائیه به‌ویژه درخصوص تصویب قوانین مورد نیاز تاکید کنم.

به گزارش میزان، رئیس ‌ستاد کل نیروهای مسلح، فرمانده کل ارتش، فرمانده ناجا، دبیر شورای عالی امنیت ملی، وزیر امور خارجه، رئیس ‌صدا و سیما، رئیس‌کمیته امداد، نماینده ولی‌فقیه در سپاه، رئیس ‌سازمان تبلیغات اسلامی، رئیس ‌ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، رئیس ‌سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، رئیس‌دانشگاه آزاد، رئیس ‌سازمان بازرسی کل کشور، رئیس ‌دیوان عالی کشور و تعدادی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز در پیام‌های جداگانه، انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی به ریاست قوه قضائیه را تبریک گفتند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

واکنش طنز ایرانیان به قمپز در کردن اسرائیل

رسانه‌های معاند و صهیونیست، نابودی اسرائیل

آهنگ/ همه عمر بر ندارم سر از این خمار مستی

که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.