سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / پیگیری‌های رهبری و فرماندهی حاج قاسم عامل شکست داعش شد

پیگیری‌های رهبری و فرماندهی حاج قاسم عامل شکست داعش شد

یکی از فرماندهان نیروی قدس سپاه گفت: پیروزی‌های دفاع مقدس کار امام و شهدا بود و پیروزی‌ها مقابل داعش هم قبل از هر چیز کار خدا و سپس پیگیری‌های حکیمانه رهبری و فرماندهی مدبرانه حاج قاسم سلیمانی بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج عصر امروز و با حضور سردار ابوباقر یادواره 700 شهید شهرستان بویراحمد و شهدای تیپ مستقل 48 فتح در محل حسینیه ثارالله سپاه فتح برگزار شد.

ابوباقر در این آیین با بیان این که شهدا برای نام و ثروت و قدرت به جبهه نرفتند اظهار کرد: آن‌ها از خود گذشتند تا دین خدا بماند و امروز خانواده شهدا در میان ما هستند و به فرموده امام راحل خانواده شهدا چشم و چراغ ملت‌اند و ملت بدون چشم نمی‌تواند به حرکت خود ادامه دهد.

این فرمانده به اصول اساسی در زندگی پیامبر مکرم اسلام اشاره کرد و گفت: اخلاق اولین اصل زندگی پیامبر بود و کسانی که در مناصب و مسؤولیت‌ها قرار دارند باید از صدر تا ذیل قبل از هر چیز در برابر مردم اخلاق را رعایت کرده و متواضع باشند و اصل اول در اخلاق سلام کردن است.

ابوباقر به درجه‌ها و نشانه‌ها اشاره کرد و با بیان این که سردار و سرهنگ بودن ملاک نیست بلکه خدمت به خلق نزد خداوند با ارزش است افزود: کار آن مسؤولی ارزش دارد که در برابر مردم با اخلاق و افتاده و فروتن باشد.

وی به دوره استانداری خود در استان یزد و فرموده‌ای از رهبر معظم انقلاب خطاب به خود اشاره کرد و گفت: آقا به من فرمودند شما نماینده عالی دولت در استان هستید لذا باید خوشرویی با مردم را سرلوحه کار خود قرار دهید و با غیر مسلمانان هم مثل بقیه مردم با اخلاق و رفتار خوب برخورد کنید.

این فرمانده با اشاره به این که امام راحل اخلاق و اخلاص را به صورت عملی به ما نشان داد افزود: امام به ما فهماند که کار و خدمت و حرکت برای خداست و هر کس می‌خواهد در این راه حرکت کند باید اخلاص و تواضع داشته باشد و به همین دلیل است که شخصیت‌های بزرگی مثل مدنی‌ها و صدوقی‌ها و اشرفی‌ها و بهشتی‌ها در مقابل امام راحل زانوی ادب می‌زدند.

وی با بیان این که رهبری معظم انقلاب همان روش و راه را ادامه می‌دهد افزود: جهاد مالی یکی دیگر از اخلاق و حسنات پیامبر اکرم بود که در هر برهه‌ای و در همه سختی‌ها اول خود را در راه خدا هزینه می‌کرد و نمونه آن را از مردم ایران در دوره دفاع مقدس علی‌رغم همه مشکلات و کمبودها برای کمک به جبهه‌ها و رزمندگان مشاهده کردیم.

این فرمانده با بیان این که تکفیری‌ها آمده بودند تا انسانیت را ذبح کنند خاطرنشان کرد: غافل از این که رزمندگان اسلام در قالب رضویون و فاطمیون و زینبیون مقابل آن‌ها ایستادند.

ابوباقر خاطرنشان کرد: پیروزی‌های دفاع مقدس کار امام و شهدا بود و پیروزی‌ها مقابل داعش هم قبل از هر چیز کار خدا و سپس پیگیری‌های حکیمانه رهبری و فرماندهی مدبرانه حاج قاسم سلیمانی بود.

وی افزود: دنیا بداند ما وارث پیغمبر و مظلومیت تمامی پیامبران و وارث مظلومان تاریخ و وارث مظلومیت عاشورا و زینب کبری(س) هستیم و شاید بتوانند ما را محاصره کنند اما هرگز زیر بار ذلت نمی‌رویم.

انتهای پیام/2571/م

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

کتاب عزیز زیبای من

نقشه‌ای که حاج قاسم برای شهید احمدکاظمی کشید

شهید زحمتکش، آدامس فروش

ويدئو/ شهید نعمت‌الله آچک‌زهی ، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.