خانه / صراط عشق / متون / برگزاری همایش نقش علما، معتمدان و نخبگان اهل سنت در مقابله با جریان‌های تکفیری

برگزاری همایش نقش علما، معتمدان و نخبگان اهل سنت در مقابله با جریان‌های تکفیری

با حضور سردار نقدی همایش نقش علما، معتمدان و نخبگان اهل سنت در مقابله با جریان‌های تکفیری در زرآباد برگزار شد.

همایش نقش علما، معتمدین و نخبگان اهل سنت در مقابله با جریان‌های تکفیری با حضور علما و معتمدین شهرستان‌های چابهار، کنارک و جاسک صبح امروز در سالن ورزشی شهر زرآباد شهرستان کنارک برگزار شد.

سردار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم با اشاره به دشمنی‌های استکبار جهانی و دولت آمریکا با ملت ایران اظهار داشت: در ۴۰ سال اخیر آمریکا بارها از ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران شکست خورده است.

وی با اشاره به اینکه دولت آمریکا این روزها در همه عرصه‌ها به ویژه در اقتصاد و سیاست به ذلت کشیده شده است، افزود: کسری بودجه سنگین و وجود ده‌ها میلیون نفر در فقر مطلق در آمریکا نشان از شکست سیاست‌های آنان در قبال ملت‌های آزادی خواه جهان است.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر لزوم هوشیاری مردم ادامه داد: در زمان طاغوت مردم از کوچک‌ترین امکاناتی محروم بودند اما امروز به برکت انقلاب اسلامی هر روز یک دستاورد مهم در کشور داریم که نشان از پیشرفت چشمگیر ایران اسلامی در همه زمینه‌ها دارد.

وی گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ۲۰ هزار خانه بهداشت در کشور ساخته شده است و در حال حاضر از ۵۳ کشور دنیا برای معالجه به ایران اسلامی می آیند در حالی که قبل از انقلاب مردم ما از داشتن یک خانه بهداشت هم محروم بودند.

سردار نقدی با اشاره به اینکه ایران اسلامی در میزان سرعت تحصیلات در رتبه پنجم جهان قرار دارد، بیان داشت: اینها تنها گوشه‌ای از پیشرفت‌های ما پس از انقلاب است و در بیشتر زمینه‌های ما دارای رتبه تک رقمی در جهان هستیم.

وی تصریح کرد: مهمترین نکته این است که علم و فناوری ایران اسلامی بومی است و مانند برخی کشورها واردتی نیست که متکی به خارج از کشور باشد.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: از همین رو دولت آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی زمانی که پشت سر هم از ملت ایران شکست خوردند وحدت مردم را نشان رفتند.

سردار نقدی تصریح کرد: از همین رو مسلمانان باید بسیار هوشیاریاشند و حفظ وحدت را سرلوحه کار خودشان قرار بدهند تا از این طریق به دشمن ضربه وارد کنیم.

وی با تاکید بر اینکه امروز جریانات تکفیری به شدت منزوی شده‌اند، بیان داشت: اهل سنت در طول تاریخ بارها نشان داده‌اند که همه عاشق اهل بیت هستند.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: امروز در کشور و به خصوص استان سیستان و بلوچستان به خوبی شاهد این هستیم که مودت و عشق بین سنی و شیعه جاری است.

وی با تاکید بر اینکه خطبه‌های نماز جمعه باید جایگاه وحدت باشد و از تفرقه جلوگیری کند، ادامه داد: وحدت ملت بزرگ ایران این روزها باعث منزوی شدن هر چه بیشتر سران استکبارجهانی شده است.

 

ادامه دارد.

3139 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

بیش از ۱.۱میلیون نفر در غزه با ناامنی شدید غذایی روبرو هستند

تجاوزات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه و محاصره سنگین

اقدامات اسرائیل در غزه جنایتکارانه است

مایکل مارتین معاون نخست‌وزیر و وزیر خارجه ایرلند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.