سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / پیام عناصر ضدانقلاب‌ از مهاجرانی و سروش تا بنی‌صدر و داماد شاه: جمهوری اسلامی هیچ جایگزینی ندارد؛ اگر رضاپهلوی و رجوی آلترناتیو هستند ما نیستیم! + فیلم

پیام عناصر ضدانقلاب‌ از مهاجرانی و سروش تا بنی‌صدر و داماد شاه: جمهوری اسلامی هیچ جایگزینی ندارد؛ اگر رضاپهلوی و رجوی آلترناتیو هستند ما نیستیم! + فیلم

با نگاهی گذرا به صحبت های چند تن از عناصر ضدانقلاب می توان به اعتراف آنها در 3 مورد اذعان کرد. اولی در پاک دستی رهبران انقلاب یعنی امام خمینی و آیت الله خامنه ای است. مورد دوم در خصوص پیشرفت های شگفت انگیز و غیرقابل مقایسه ایران پس از انقلاب است و مورد آخر در جایگزین نداشتن این نظام و سفاهت و نحافت مدعیان براندازی برای نظام هستند.

جمهوری اسلامی هیچ آلترناتیو جدی و قابل احترامی ندارد. این فصل مشترک اظهارات افرادی است که خود روزی در این کشور مسئولیت داشته اند اما به دلیل مخالفت با نظام اسلامی در کشورهای غربی ساکن شده اند. آنها که گردآمدنشان در آن طرف دنیا به یک دلیل و آن هم برای مبارزه با نظام اسلامی و اراده مردم در شکل گیری و تداوم این ساختار است اما هزاران دلیل دیگر برای اختلاف نظر بین خود دارند که مهمترین آن در نداشتن جایگزین برای جمهوری اسلامی است. این را نه تحلیل ها که صحبت های خودشان نشان می دهد.

 

به گزارش رجانیوز: با نگاهی گذرا به صحبت های چند تن از عناصر ضدانقلاب می توان به اعتراف آنها در 3 مورد اذعان کرد. اولی در پاک دستی رهبران انقلاب یعنی امام خمینی و آیت الله خامنه ای است. مورد دوم در خصوص پیشرفت های شگفت انگیز و غیرقابل مقایسه ایران پس از انقلاب است و مورد آخر در جایگزین نداشتن این نظام و سفاهت و نحافت مدعیان براندازی برای نظام هستند.

 

تعظیم داماد محمدرضاپهلوی در برابر خدمات جمهوری اسلامی

«اردشیر زاهدی»، داماد محمد رضا پهلوی و آخرین نماینده پهلوی در آمریکا است که از سال 45 تا 50 نیز وزیر امورخارجه شاه بوده است. وی در آستانه پیروزی انقلاب با شبکه تلویزیونی «راشاتودی» صحبت کرد. او در مورد وضعیت کنونی ایران و پیشرفت‌های به دست‌آمده در چهار دهه گذشته گفت: «ایران امروز با آنچه ۴۰ سال پیش بود، متفاوت است. ایران امروز حدود ۸۳ میلیون نفر جمعیت دارد. امروز ۶۰% مردم ایران تحصیل‌کرده هستند و می‌توانند بخوانند و بنویسند و دوره نخست یا دوم مدرسه را گذرانده‌اند. ۴۰ میلیون نفر از جمعیت، در داخل ایران، در موضوعات مختلف تحصیل کرده‌اند و رهبران آینده هستند.» وی افزود: «۳۰ میلیون نفر از این ۸۳ میلیون نفری که دارم در موردشان با شما صحبت می‌کنم، کسانی‌اند که دارند کار می‌کنند، دکتر هستند، فارغ‌التحصیل هستند، رئیس بیمارستان، وزیر، رئیس دانشگاه یا هر چیز دیگری هستند. دو سوم از این ۳۰ میلیون نفر، زن هستند، زنان تحصیل‌کرده. من به این مسئله افتخار می‌کنم، چون این کشور من است و این چیزی است که در این ۴۰ سال گذشته رخ داده است.»

 

او پس از اینکه از شمردن تعدادی از پیشرفت های مردم ایران بعد از انقلاب فارغ شد مخالفان جمهوری اسلامی را «خائن» و«فاسد» معرفی کرد که با پول دولت های خارجی نفس می کشند. وی با کنایه به اپوزیسیون ایران که هیچ حمایت مردمی را ندارند از آنها پرسید که قرار است با نیروی نظامی و جت ها ایران را تسخیر کنند!

 

 دانلود فیلم 

 

در ادامه مصاحبه از زاهدی تلاش‌های آمریکا و گروه‌های برانداز علیه جمهوری اسلامی ایران را بی‌فایده توصیف کرد و گفت بسیاری از گروه‌های برانداز از کشورهای خارجی پول می‌گیرند و علیه مردم خودشان کار می‌کنند.

 

وی گفت: «ایالات متحده به دنبال رژیم است و او (رضا پهلوی) یکی از گزینه‌هاست. این خوش‌خیالی است… او البته مانند پسر من است. اما بخواهم کلی در مورد اپوزیسیون بگویم، آن‌ها پولشان را از چه کسی می‌گیرند؟ چه کسی قرار است از آن‌ها پشتیبانی کند؟ چقدر نیروی نظامی با خود دارند؟ به همین راحتی که نمی‌شود به ایران رفت. ایران امروز ارتش دارد، پلیس دارد، تمام چیزهایی که ما هم داشتیم. چطور می‌خواهند بروند؟ قرار است جت ویژه‌ای آن‌ها را ببرد و …»

زاهدی در پایان گفت: «این‌ها خوش‌خیالی است. من به آن‌ها توجهی نمی‌کنم، چون می‌توانم بگویم خیلی از آن‌ها فاسد هستند و از خارجی‌ها پول می‌گیرند، علیه مردم خود. من او را خائن می‌خوانم.»

 

اعتراف سخت مهاجرانی

چند سال قبل بود که مسئول اتاق فکر جریان ضدانقلاب داخلی در لندن که مدیریت چند سایت اینترنتی مخالف جمهوری اسلامی ایران را نیز برعهده دارد، در یک جلسه پرسش و پاسخ به دو واقعیت اعتراف کرد.

 

«عطاءالله مهاجرانی» در اوج اعتراضات مردمی در مصر در یکی از دانشگاه‌های انگلیس تحلیل‌ رسانه‌های ضدانقلاب مبنی بر شباهت وضعیت ایران و مصر را رد کرد و آن را نشانه توهم این افراد دانست.

 

 مهاجرانی که وزیر پرحاشیه دولت اصلاحات بود و در فتنه 88 نیز به مقابله با خواست مردم پرداخته بود بر استقلال جمهوری اسلامی تاکید کرد و سپس اعتراف کرد که در زندگی رهبرانقلاب نه تنها نقطه سیاه که هیچ نقطه خاکستری در خصوص فساد اقتصادی ایشان و فرزندانشان نیست: «من آیت‌الله خامنه‌ای را خوب می‌شناسم و می‌دانم که در تمام کارنامه‌ اقتصادی خود و اقوامش، نقطه سیاه که هیچ، حتی یک نقطه خاکستری هم نمی‌توان یافت.»

 

mp4 | دانلود فیلم 

 

 

بنی صدر هم فهمید!

بنی صدر اولین رئیس جمهور ایران که به خاطر خیانت به آرمان های مردم عزل و مجبور به فرار از کشور شد اخیرا در جلسه ای مجبور شد که به سطح پایین و بی محتوای اپوزیسیون خارج کشور اعتراف کند.

 

وی که اکنون در فرانسه ساکن است در تاریخ شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ در جریان یک پرسش و پاسخ به شدت به رضاپهلوی حمله کرد. این درحالی است که رسانه های بیگانه درصدد هستند که بین اپوزیسیون خارج نشین بر سر رضاپهلوی ایجاد کنند. وی گفت: «آقای رضا پهلوی! پدر و پدر بزرگت چه سودی دیدند که چسبیدی به خارجی‌ها؟»

 

بنی صدر اتکا نداشتن اپوزیسیون خارجی به بیگانگان و عدم توجه به مردم را نشانه گرفت و گفت: جامعه ایرانی باید خود را مسئول سرنوشت خویش بشناسد، باید پایان داد به این تبلیغ دروغ که شما مردم، هیچ نقشی ندارید و آلت فعل این نخبه‌ها هستید. الان چهل سال گذشت، ببینید در این چهل سال چند گروه از گروه‌های سیاسی هستند که مخاطب‌شان مردمند؟همه، مخاطبه‌شان یا با ایالات متحده است یا با رژیم، اصلا مثل اینکه این ملت وجود خارجی نداره. آقا رفته در کنگره آمریکا و با نمایندگان دموکرات و جمهوری‌خواه درباره تدابیری که برای حمایت از مردم ایران [است] گفت‌وگو کرده، شما با مردم ایران گفت‌وگو نمی‌کنید بعد رفتید با سناتور و نماینده جمهوری‌خواه درباره ایران که آنها چه باید بکنند، که ایران چه بشود، گفت‌وگو کردید!

 

اگر ملتی لایق نیست که خویشتن را اداره کند، من چرا بشوم وسیله سلطه بیگانه بر او؟ من باید بروم دنبال این ملت که لیاقت پیدا کند، اما به باور من این مردم عادی ایران نیستند که لایق استقلال و آزادی نیستند، این بخشی از این نخبه سرسپرده ایران است که باید الاوبالله خود را به بیگانه آویزان کند.

 

او فرقه تروریستی رجوی را که روزی هم پیاله خودش هم بود بی نصیب نگذاشت و گفت:خوب به این آقا [رجوی] گفتم نرو بغداد، می‌روی و می‌شوی وجه‌المصالحه. حالا رفت و آن صدام ورشکست، حالا به هر بیگانه‌ای سر سپردند.ما باید حساسیت به “استقلال” را صد در صد بکنیم. والله به ضرس قاطع می‌گویم: حیات ملی ایران در خطر است.

 

سروش اعتراف میکند!

حسین حاج فرج الله دبّاغ معروف به سروش کسی است که رهبری فکری اپوزیسیون لیبرال علیه جمهوری اسلامی را بر عهده داشته. وی سال هاست که از ایران مهاجرت کرده و در پناه آمریکا نظریات خود را بسط میدهد، نظریات و دیدگاه های وی که به شدت مورد انتقاد علما قرار گرفته و زاویه آن با اصول بدیهی اسلام در تضاد است در دهه هفتاد جنجال فراوانی به پا کرد. 

 

وی ادر آخرین سخنرانی خود حملات بی انصافانه ای به جمهوری اسلامی کرد اما با این وجود هم  نتوانست به یک واقعیت مهم اشاره نکند، واقعیتی که برای ضدنقلاب سخت آمده و باعث نگرانی آنها شده است.

 

سروش به تازگی در سخنرانی خود در کالیفرنیا (که محل آن مشخص نیست) در وصف امام خمینی (ره)، ایشان را رهبری بی‌نظیر از دوران هخامنشیان تا به امروز خوانده و برخی از خصوصیات امام را برمی‌شمرد که اعتراف به آن از زبان شخصی چون سروش که از قرآن و نبوت تا تشیع و ولایت فقیه را زیر سؤال برده، قابل توجه و تأمل است.

 

«اگر امروز شما را بین شاه و آقای خمینی مخیر کنند، کدامشان را می‌پذیرید، اگر فرض کنیم که هیچ اختیاری نداشته باشیم جز اینکه یا شاه و آقای خمینی یکی را انتخاب کنیم بنده صد در صد آقای خمینی را انتخاب می کنم. برای اینکه آقای خمینی، مردمی‌ترین رهبری بود که در تاریخ این کشور ظهور کرد. شما فقط کافیست که استقبال از او و بدرقه از او را وقتی که مُرد ببینید. ما در تاریخ ایران هیچ رهبری را نداریم که اینطور در دل مردم جا داشته باشد. شاه که هیچ، پدرجد شاه هم خواب اینجور پشتیبانی مردمی را نمی‌دیدند. مردم بهرحال یک چیزی دیده بودند، نشان یک عشقی بود، نشان یک عاطفه‌ای بود که معطوف به یک رهبری می‌شد که دوستش داشتند؛ در او چیزی دیده بودند. خمینی باسوادترین رهبر این کشور بوده تا کنون؛ از ایام اولیه حکومت هخامنشیان تا روزگار حاضر هیچکس به لحاظ علمی به پای او نمی‌رسید.

 

 دانلود فیلم 

 

چرا؟ برای اینکه اولاً فقیه درجه اولی بود، عرفان هم خوانده بود، فلسفه هم خوانده بود. شاه قبل از آقای خمینی که بود؟ یک جوان ۲۰ ساله که از سوئیس بلند شد آمد ایران پادشاه شد. بعد از پادشاهی اش که درس و مکتب و مدرسه‌ای نبود؛ قبلش هم حداکثر یک دیپلم، اگر آن دیپلم را هم داشت، من خبر ندارم. سوادی نداشت. پادشاهان قبل از او چی؟ این رو تواریخ برای ما نوشتند، اینها خواندن و نوشتن بلد نبودند. انقدر فاصله زیاد است که لازم نیست ما بخواهیم شواهد تاریخی بیاوریم. نه فقط در ایران، شما سراغ پادشاهان انگلستان و فرانسه بروید، این‌ها آدم‌های بافکری، با علمی و با سوادی نبودند.

 

در تاریخ ما آقای خمینی واقعاً یک نمونه‌ی بی‌نظیر بود در مقام حکومتداری. خمینی سابقه خوبی داشت. در گذشته او هیچ چیز ناپاکی وجود نداشت. نه مال مردمی را خورده بود. نه آدمی را کشته بود. نه تجاوزی به حق کسی کرده بود. هیچکدام اینها نبود. مرد شجاعی بود. ما آدم شجاع در تاریخ خودمان کم داشتیم. آدم قلدر داشتیم، ولی شجاعت یک فضیلت اخلاقی است. این غیر از این است که شما زورتان زیاد باشد. نادرشاه هم آدم قلدری بود. ولی شجاعت اصلاً حرف دیگری است. اختناق و خفقانی که در زمان شاه بود که کسی جرأت سخن گفتن نداشت، یک کسی از قم [اشاره به امام خمینی] برمیخاست و فریاد می‌کشید و مقابل حکومت شاه می‌ایستاد و میگفت من سینه‌ام را برای سرنیزه‌های شاه آماده کرده‌ام، این چه میزانی از شجاعت لازم دارد؟!»

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

کتاب «چالش‌های تاریخی» اثر سلیمی نمین رونمایی شد

سلمی نمین در مراسم رونمایی از کتاب چالش‌های تاریخی

سفارش امام رضا(ع) به شیعیان از زبان حضرت عبدالعظیم

دوستان ما نباید فرصت های گرانبهای زندگی و وقت ارزشمند خود را به دشمنی با یکدیگر تلف کنند. من با خود عهد کرده‌ام که هر کس مرتکب اینگونه امور شود یا به یکی از دوستانم و رهروانم خشم کند و به او آسیب رساند از خدا بخواهم که او را به سخت‌ترین کیفر دنیوی مجازات کند و در آخرت نیز اینگونه افراد از زیانکاران خواهند بود.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.