سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / ضربه سنگین اطلاعاتی ایران به دستگاه اطلاعاتی غرب

ضربه سنگین اطلاعاتی ایران به دستگاه اطلاعاتی غرب

روح الله زم فاش کرد رضاپهلوی نه تنها جایگاهی ندارد که دچار توهم است و شب ها در خانه خود تمرین سان دیدن از ارتش میکند! وی میگوید رضاپهلوی حتی توانایی اداره یک بخشداری را ندارد.

سرویس های اطلاعاتی غربی که با امکانات و پول های فراوان مدعی اشراف اطلاعاتی خود بر نیروهای ضدانقلاب هستند توسط دستگاه اطلاعاتی ایران دور زده شدند. 

 

به گزارش رجانیوز: دستگاه اطلاعاتی ایران ضربه ای محکم به دشمنان زد تا ضمن رسواسازی عناصر ضدانقلاب، ناچیز بودن و ساده لوح بودن آنها را به تصویر بکشد

 

در یک عمیلیات امنیتی، نیروهای اطلاعاتی ایران با ارتباط گیری با روح الله زم، مدیر کانال دروغ پراکن آمدنیوز را مورد تخلیه اطلاعاتی قرارداده و ضمن گرفتن اطلاعاتی مهم از عناصر ضدانقلاب خارج از کشور به وی اطلاعات غلط رساندند تا با رسانه ای کردن آن در این کانال سطح دروغ سازی های وی مشخص شود.

 

 دانلود فیلم 

 

در مستند «ایستگاه پایانی دروغ» که شب گذشته از تلوزیون پخش شد ضربه سنگین اطلاعاتی به روح الله زم، امیر فخرآور، ربع پهلوی و … دیده می شود. این مستند به خوبی اختلافات بین اپوزیسیون ایران را نشان میدهد. 

 

 

روح الله زم فاش میکند که رضاپهلوی نه تنها جایگاهی ندارد که دچار توهم است و شب ها در خانه خود تمرین سان دیدن از ارتش میکند! وی میگوید رضاپهلوی حتی توانایی اداره یک بخشداری را ندارد.

 

سان دیدن.mp4 | دانلود فیلم 

 

او همچنین از فرقه خونریز منافقین نیز یاد میکند و آنها را در پی فرصت برای کشتار مردم تهران معرفی میکند. روح الله زم فاش کرد که مسیح علینژاد وابسته به سرویس آمریکاست و شوهر وی  عضو رسمی سازمان ضدایرانی نایاک است.

 

مسیح علینژاد.mp4 | دانلود فیلم 

 

در این عملیات موفق، این عنصر وابسته به دستگاه های اطلاعاتی بیگانه به صراحت خبر میدهد که ضدانقلاب خارج نشین به شدت ناامید است. این صحبت ها باعث شده تا اپوزیسیون دچار اختلاف داخلی دیگری بشود و احتمالا در روزهای آینده شاهد افشاگری آنها علیه یکدیگر باشیم.

 

 

 قسمت اول این مستند در اختیار مخاطبان رجانیوز قرار گرفته است:

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

واکنش طنز ایرانیان به قمپز در کردن اسرائیل

رسانه‌های معاند و صهیونیست، نابودی اسرائیل

آهنگ/ همه عمر بر ندارم سر از این خمار مستی

که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.