خانه / صراط عشق / متون / آزار جنسی 4500 کودک مهاجر در اردوگاه‌های مهاجران

آزار جنسی 4500 کودک مهاجر در اردوگاه‌های مهاجران

اسناد منتشر شده جدید نشان می‌دهد که در بازداشتگاه‌های آمریکا هزاران مورد تجاوز جنسی علیه کودکان مهاجر رخ داده است.

سرویس خارجی –

طي ماه هاي گذشته و براساس گزارش‌هايي كه به تائيد وزارت امنيت داخلي آمريكا نيز رسيده دولت ترامپ هزاران كودك خردسال پناهجو را از والدين خود جدا كرده و آنها را در قفس‌هاي بزرگ آهنين انداخته است. بر اساس گزارش‌ها تعداد كودكان مهاجري كه در بازداشتگاههاي اين كشور به سر مي برند براي نخستين بار از مرز 14000 نفر فراتر رفته است. ترامپ معتقد است، جدايي كودكان از والدين مي تواند باعث نگراني پناهجويان و در نتيجه، توقف مهاجرت‌ها به آمريكا از همان مبدأ شود!

اما گزارش‌های تکان دهنده دیگری از یک رسوایی بزرگ برای دولت آمریکا منتشر شده است. براساس برخی اسناد درون سازمانی انتشار یافته از سوی یک نماینده دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا بیش از ۴۵۰۰ مورد سوءاستفاده جنسی از کودکان مهاجر غیرقانونی در بازداشتگاه‌های محل نگهداری آنها در آمریکا رخ

 داده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه «هیل» این اسناد همچنین نشان دادند که بیش از هزار مورد از این سوءاستفاده‌های جنسی به وزارت دادگستری آمریکا گزارش شده است. «تد دویچ»، نماینده دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا که عامل انتشار این سندها بوده گفته: «وزارت بهداشت و خدمات انسانی آمریکا این سندها را در پاسخ به درخواست اطلاعات از سوی کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا ارائه کرده است.»

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

اوج عزت و ایستادگی مردم غزه، پدیده‌ای الهی است

زیاد النَّخالة دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین و هیأت همراه

جان سقای حرم خدایا ببخش- مناجات حاج محمود کریمی

ويدئو/ ازهمه تشنه ترم خدایا ببخش

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.