سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / دادگاه جهانگیری و فریدون باید علنی برگزار شود/ مقاومت اصلاح‌طلبان در برابر شفاف‌سازی

دادگاه جهانگیری و فریدون باید علنی برگزار شود/ مقاومت اصلاح‌طلبان در برابر شفاف‌سازی

عضو کمیسیون قضایی مجلس با بیان اینکه دادگاه مهدی جهانگیری و حسین فریدون باید علنی برگزار شود، گفت: تعجب ما از این است که دوستان اصلاح‌طلب که در مسائل مختلف تأکید بر شفاف‌سازی دارند برای مسائل خاصی که به آنها مرتبط است مقاومت می‌کنند.

حجت‌الاسلام مجید ناصری‌نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با تأکید بر علنی برگزار شدن جلسه دادگاه مهدی جهانگیری و حسین فریدون، گفت: شفاف‌سازی اصلی است که همگان بر روی آن توافق دارند که از جمله آن دوستان اصلاح‌طلب و بخش‌های مرتبط به آن نیز به این موضوع تأکید دارند.

وی افزود: تعجب ما از این است که دوستان اصلاح‌طلب که در مسائل مختلف تأکید بر شفاف‌سازی دارند برای مسائل خاصی که به آنها مرتبط است مقاومت می‌کنند و این در صورتی است که درباره افراد منتسب به دولت باید شفافیت بیشتر باشد.

عضو کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: اگر خدای ناکرده مهدی جهانگیری و حسین فریدون مجرم باشند باید مجازات شوند و اشد مجازات برایشان در نظر گرفته شود و اگر مشکلی هم نباشد که تبرئه می‌شوند.

ناصری‌نژاد خاطرنشان کرد: دادگاه‌های قوه قضاییه دادگاه‌ عادله است و معمولاً قضات عادلی در این دادگاه‌ها حضور دارند و دین و ایمان و وجدان خودشان را به خاطر مسائل حزبی و صنفی زیر پا نمی‌گذارند و تحت تأثیر فشارها و توصیه‌ها قرار نمی‌گیرند.

وی در پایان گفت: دادگاه مهدی جهانگیری و حسین فریدون باید علنی برگزار شود و نتیجه آن به سمع و نظر مردم برسد.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

صد رحمت به توپ میرزا آقاسی..

وعده صادق

۴۰ دستاورد عملیات قدرتمند «وعده صادق»

وعده صادق

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.