سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / جزئیات سناریوی آمریکایی‌ها برای قهرمان‌سازی جدید در غرب آسیا

جزئیات سناریوی آمریکایی‌ها برای قهرمان‌سازی جدید در غرب آسیا

اگر در ساعات یا روزهای آینده ترامپ به پشت تریبون آمد و در ارتباط زنده تصویری با یک ژست قهرمانانه از کشته شدن ابوبکر البغدادی، سرکرده گروهک تروریستی داعش در سوریه خبر داد، تعجب نکنید.
اگر در ساعات یا روزهای آینده ترامپ به پشت تریبون آمد و در ارتباط زنده تصویری با یک ژست قهرمانانه از کشته شدن ابوبکر البغدادی، سرکرده گروهک تروریستی داعش در سوریه خبر داد، تعجب نکنید.

 

تحولات میدانی در نوار ساحلی شرق رود فرات در جنوب و جنوب شرق استان دیرالزور سوریه به گونه ای برنامه ریزی شده که آمریکایی ها خود را به عنوان عامل اصلی نابودی گروهک تروریستی داعش معرفی کنند.

 

رسانه های غربی نیز تمامی ظرفیت های خود را به کار گرفته اند و اخبار دست چین شده را از یک کانال مشخص به صورت قطره چکانی در اختیار افکار عمومی قرار می دهند تا این گونه القا کنند که دولت آمریکا و متحدانش در شکست داعش نقش اصلی را ایفا کرده اند.

 

 

 

دور از انتظار نیست مانند مرگ بن لادن ( سرکرده گروه تروریستی القاعده) که تصویری واضح و مستند از آن پخش نشد، ترامپ نیز این گونه شرح دهد که البغدادی در عملیات نیروهای ویژه آمریکایی در شرق رود فرات کشته شده تا سردمدار مبارزه با تروریسم شناخته شود.

 

بدون شک آمریکایی ها با اجرای سناریوی پایان عمر گروهک تروریستی داعش درصدد هستند دهها امتیاز را در سطح منطقه و جهان به دست آورند و از سویی دیگر نیز شبه نظامیان کُرد از این مسئله به سود خود بهره برداری سیاسی کنند.

 

در حال حاضر که واقعیت های میدانی شرق سوریه به واسطه مانور تبلیغاتی غربی ها در آستانه یک انحراف بزرگ است و آمریکایی ها خود را تنها منجی برای تامین امنیت جهان معرفی می کنند باید جزئیات عملیات های جبهه مقاومت برای نابودی گروهک تروریستی داعش منتشر شود تا مخاطبان به طور کامل در جریان رویدادها قرار گیرند.

 

 

نباید فراموش کنیم که نیروهای جبهه مقاومت حدود یک سال و نیم قبل حدود 95 درصد مساحت تحت اشغال داعش را به طور کامل پاکسازی و آزاد کردند اما این مسئله ای است که در رسانه ها به آن کمتر پرداخته شده است.

 

آمریکایی ها که با خبرسازی درصدد هستند خود را ناجی سوریه و جهان نشان دهند باید توضیح دهند که چرا پاکسازی معدود مناطق تحت اشغال داعش را در نوار ساحلی شرق رود فرات بیش از هجده ماه به تاخیر انداختند و بدون شک آنان به دنبال ماجراجویی های جدید در منطقه هستند.

 

براساس اطلاعات به دست آمده، روند تحولات میدانی در شرق رود فرات به شکلی پیش بینی شده تا سناریو پایان داعش همزمان با خروج نیروهای اشغالگر ارتش آمریکا از سوریه صورت گیرد تا سران کاخ سفید همه چیز را به نام خود مصادره کنند.

 

 

بعید نیست که پس از این که آمریکایی ها این سناریوی تکراری را در سوریه اجرا کردند هالیوود هم وارد عمل شود و این دروغ بزرگ را در قاب سینما برای مردم جهان بازنشر کند و این درحالی است که جبهه مقاومت گروهک تروریستی داعش را از پای درآورد.

 

برای این که بدانیم در شرق رود فرات چه می گذرد باید یادآوری کنیم که درگیری ها به طور کامل متوقف شده و بازمانده های گروهک تروریستی داعش به همراه خانواده هایشان در مساحت 650 متر مربعی حضور دارند و در انتظار خارج شدن از شرق رود فرات هستند.

 

یک منبع میدانی در گفت وگو با گروه بین الملل رجانیوز اعلام کرد: گروهک داعش در شرق رود فرات وجود خارجی ندارد و تروریست ها فقط به یک موقعیت جدید فرستاده می شوند و در قالب دیگر مورد استفاده هیات حاکمه آمریکا قرار می گیرند.

 

 

این منبع میدانی گفت: تروریست های داعش سلاح های خود را تحویل می دهند و اسرای شبه نظامیان کُرد و شهروندان به گروگان گرفته را هم آزاد می کنند و به منطقه التنف در جنوب استان حمص یا صحرای الانبار عراق منتقل می شوند.

 

وی با توضیح این مطلب که آمریکایی ها به دنبال حذف داعش نیستند، تاکید کرد: تاریخ انقضای تروریست ها فقط در محور شرق رود فرات به پایان رسیده و کاخ سفید با ابزارهای جایگزین از آنان استفاده خواهند کرد.

 

 

 

این منبع میدانی با بیان این که گروهک تروریستی داعش در سال های گذشته میلیارد دلار را به همراه حجم زیادی از طلا و آثار با ارزش تاریخی به سرقت برده، افزود: تروریست ها ثروت های خود را به ائتلاف غربی و شبه نظامیان کُرد تحویل می دهند.

 

به گزارش گروه بین الملل رجانیوز، آمریکایی ها در منطقه مهم غرب آسیا حضور دارند تا مولفه های قدرت خود را حفظ کنند و بدون شک پس از سناریوی نخ نما شده پایان داعش در شرق رود فرات نیز با راهبرد جدیدی برای رسیدن به این هدف تلاش می کنند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

نماهنگ «فلسطین تنها نیست»

با نوای مهدی سلحشور

طنز پاورقی

بایدن احمق و صهیونیست وحشی و باغ اروپای متوحش

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.